{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Horselux " ekspert" {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger gode råd til foder sammensætning.

smiley Har lige fået en drægtig hoppe, som skal fole om 2-3 mdr i stalden, som er meget tynd. ( DV hoppe)

Fodre i forvejen med easy og fiberpiller til alle mine heste, wrap eller hø ad libetum.

Jeg er dog usikker på om det er nok for denne hoppe, har nogen erfaring med dette? Er hun dækket ind M.M På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horselux " ekspert"
  • #1   10. feb 2014 www.miljoefoder.dk - de er gode til at give råd om foderet og kan også lave dig en foderplan.


  • karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 67 Følgere: 66 Svar: 271
    #3   10. feb 2014 Jeg vil foreslå dig, at enten kontakte Horselux`s foderkonsulent eller også en af forhandlerne i dit område .
    Jeg bruger selv foderet , og har også en super forhandler . Men tror ikke at hun gider vejlede nogle, som ikke ønsker/kan handle hos hende .
    Vi bor i Horsens Området.


  • #4   10. feb 2014 Hej tak for rådene. Jeg har snakket med min forhandler, men hun er ret ny og har derfor ikke så mange erfaringer.
    Havde også tænkt grow, men har svært ved at gennemskue forskellen på dem, når jeg i forvejen fodre med fiberpiller.


  • #5   10. feb 2014 Altid avlsfoder fra ca. 3 mdr før foling.
    og hvis den er tynd, så kan du helt sikkert sikkert gøre det.
    Men snak med en foderkonsulent, som kan regne det i et foderprogram for dig.
    Det er super vigtig - ikke bare for hoppen, men i særdeleshed for føllet, at hoppen får præcis de næringsstoffer den skal have.


  • #6   10. feb 2014 Dem jeg kender, som avler DV bruger Grow til avlshopperne smiley

    Så jeg ville bruge Grow hvis jeg var dig smiley


  • #7   10. feb 2014 Jeg vil også foreslå grow smiley

  • #9   10. feb 2014 Har måske formuleret mig forkert... smiley Jeg tænker ikke på om det er nok iforhold til huld, men om det er nok grundet dens stand? Om den får lavet "madpakken" til føllet iforhold til vitaminer og mineraler! nu den har været afmagret. smiley smiley

  • #10   10. feb 2014 Hvis du vælger får du "hele pakken" til både føl og hoppe:-)

  • karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 67 Følgere: 66 Svar: 271
    #12   10. feb 2014 Hvor VED I det fra jer der svarer at Grow og fiberpiller er NOK lige til den hoppe ???? . Hvis den taber sig , ikke er trivelig plus, at den er drægtig , så ville jeg helt klart få sat et proff foderprogram på med produkter fra Horselux . Jeg kan anbefale Mette fra fyn . Hun har 22401230 , men hun modtager KUN opringninger , så INGEN sms .
    Vh Karina


  • #16   11. feb 2014 Enig med Hoppedullen - jeg fodre selv mine drægtige hopper med grow+fiberpiller+wrap ad libitum. Enkelte var blevet lidt tynde af at gå med føl, men de har taget fint på ved denne foderplan.

Kommentér på:
Horselux " ekspert"

Annonce