{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

stor hingst lille hoppe {{forumTopicSubject}}

hejsa...
hvad har i hørt om mht at få et føl med en stor hingst på en pony hoppe... jeg har en dejlig pony (stor 1'er) som jeg overvejer at lægge et føl på og havde en ide om at finde en stor hingst (mindst 175 tænker jeg) så der ville komme en lille hest ude af det som så blev mindst 160 smiley
har både hørt og at det kan man godt men har også hørt at hoppen kan få fole problemer i og med at det så bliver et stort føl! men har også fået det modsatte af vide da føllet så ville være passende str inde i moderen men bare ville vokse meget og hurtigt når den så kom ud? hvad siger folk til disse teorier? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stor hingst lille hoppe
  • #1   15. mar 2016 Mener der findes en uskreven regel der hedder max 20 cm! Jeg ville i hvertfald aldrig byde min så meget :3
    Synes helt bestemt du skal finde en der er mindre, eller købe en hest, hvis den skal være den størrelse smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   15. mar 2016 Så længe det er insiminering er størrelsen underordnet.

    dig er der store risici for at føllet får komplikationer under opvækst, da den simpelthen skal vokse for hurtigt og for meget på kort tid.

    chancen for et lille føl er lige så stort om chancen for et stort føl, så det er et ret risicabelt sats at tage smiley så hellere købe et føl med ud fra ønsket højde


  • #3   27. mar 2016 Det ville jeg personligt aldrig gøre. Det er langt fra sikkert at i får det udfald i ønsker. I kan lige så godt få en hyps der ender på 148-150 og det er mig bekendt ikke en ret ønskelig højde.
    Der ud over er der de risici der er nævnt.
    Det er langt mere sikkert at købe en hest i den ønskede højde.


Kommentér på:
stor hingst lille hoppe

Annonce