{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Nogle der ved en masse om barockpferd? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Da jeg er på udkig efter ny hest og er faldet pladask for de smukke barockpferd, vil jeg meget gerne høre alt hvad i ved om den skønne race.

Jeg skal besøge et stutteri der avler barockpferd og se på nogle af deres skønne føl - vil helt sikkert også høre ham om alt han ved og suge så meget til mig så muligt - men kunne også være rart at vide lidt på forhånd smiley

Mvh
Celine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der ved en masse om barockpferd?
  • #1   8. sep 2016 Kig hvad der står om de der er herinde, så du måske får en idé om der er noget generelt mht. temperament, arbejdsiver og sådan der går igen. Søg på forbundets hjemmeside og google en masse smiley

  • #3   8. sep 2016 Haha Trine, lidt sjovt det lige var dig jeg kom i kontakt med - skal faktisk også over og besøge søde Else og se nogle af hendes basser her i weekenden smiley


  • #5   8. sep 2016 Haha, det skal jeg gøre! smiley

    Skal bla. nok op og se Achillos smiley


  • #6   9. sep 2016 Så vidt jeg har forstået. Så er en barokpferd en blanding af frieser og varmblods, evt pinto uden at den er broget. Hvis den er broget er det en smuk barokpinto smiley

    Man skal være opmærksom på hvilke fysiske udfordringer det er at træne sådan en hest. De har f.eks.tit skudt deres brystben helt frem og er tunge på forparten og skulderne , da det jo er en trækhest. og så har de den "latterlige flamboyante" frieser trav, i større eller mindre grad. når det er sagt så kan dette trænes som alt muligt andet. Og uanset hvilken hest man køber så er der jo noget arbejde.

    Jeg fortryder ikke jeg har købt en barokpinto


Kommentér på:
Nogle der ved en masse om barockpferd?

Annonce