{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppe ifoling eller ikke
  • #1   21. dec 2016 Tja den eneste måde at være sikker på er at få dyrlægen ud smiley

  • #2   21. dec 2016 Den har vist tegn på at den ikke er i fol, men du ved ikke noget om det, hvordan hænger det sammen?

    Altså hvis den er scannet drægtig, så er den jo drægtig, med mindre den jo har smidt det. Hvis du er i tvivl, så få den scannet igen smiley


  • #3   21. dec 2016 Det kan dyrlægen via scanner

  • #4   22. dec 2016 Fat i dyrlægen , man kan ikke selv se det på hoppen med mindre man kender dem ekstremt godt og evt er garved avler som jeg og kender sine hopper ud og ind smiley
    Drægtige hopper kan sagtens vise brunst , det gør min Q altså hvis der kommer en ny til flokken , så det på ingen måde en grund for at sige den ikke skulle være i fol , men alle hopper er jo vidt forskellige , nogle kan vise en masse "ikke drægtige tegn" og stadig være drægtige og ja andre viser måske intet men kan så stå og ikke og være drægtige , der ingen regler uden undtagelser jo smiley

    - dog vil jeg så lige tilføje at hvis hoppen pt nu er over de 70 - 90 dage så scanner man ikke men man håndprøver smiley

    Rigtig god vind med hoppen og god jul smiley


Kommentér på:
Hoppe ifoling eller ikke

Annonce