{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

så kom følle... {{forumTopicSubject}}

puha.. blev ringet op kl. 6 i morges, at nu havde Bellami født lille Isabella af Lavrens, hun havde klaret det selv, og far havde ikke tid til andet end at tjekke kønnet, så man måtte jo op og ud af fjerene for at komme ud og sikre sig at følle kommer op og får spist (alt for stor dødelighed ved jyder, gør at vi er ekstra påpasselige) efter en halv time var hun på benene, men først efter 4 timers arbejde har hun fundet patten, og fået minimal af mælk, men nu er jeg så "heldig" at jeg er syg i dag, så jeg har taget vagten, med at finde pat... wuhuu... hun har fået de første 20 dråber nu, så det går den rigtige vej... heldigvis giver jyder så meget mælk, at bare hun dapper på yveret, så står det ud med 4 stride stråler (-: så hun skal nok komme efter det, og så er hun simpelthen så stædig, hun bliver ved og ved... når hun bliver iriteret over mig, (f.eks. hvis jeg nyser) så skal hun da lige sørge for at sparke mig i et bukkespring, så hun har livsgnist og energi nok til at blive ved med at kæmpe...

men det er så min morgen med Isabella, (hun ligner sidste føl Victoria 99% med samme aftegn, lækkert)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kom følle...
Kommentér på:
så kom følle...

Annonce