{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Barock/ frieser? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en barock hoppe, og fik af vide af hendes avler, at når jeg engang overvejede at smide et føl i hende, så ville avlere anbefale, at jeg evt. bruger en frieser hingst. Nu er damen selvfølgelig 2,5 år. og skal snart avlsgodkendes og hoppe kåres (hun er føl kåret) så er selvfølgelig interessret i at følge avlerens råd, da hun har frem avlet min hoppe og hendes forældre helt fra bunden og op til barock hesten det er selvfølgelig et kæmpe arbejde og syntes det er synd hvis det går til spilde. ISÆR når hun har gjort sig den ulejlighed at hente forældre m.m. i alle mulige oprindelses lande og taget dem med hjem og kåret dem i alle de forskellige forbunde indtil nu. Min hoppe er hendes sidste linje i hendes kæmpe arbejde og håber på at kan avle lidt videre på min hoppe og få hende kåret. Men har læst lidt og syntes altså ikke det er lige til at finde en avls hingst (frieser) i danmark og syntes det at tage hesten til holland lyder meget voldsomt og meget sandsyneligt for afvisning, da Min hoppe jo ikke ligefrem er en frieser hoppe. Vil jo gerne have evt. kommende følle kåret i samme forbund som min hoppe bliver, eller hvis den får pletter i tabino frisian.

Så nu sidder jeg bare her og tænker, jamen hvad så? kan nogle evt. hjælpe mig med hvad i evt. ville gøre eller gør?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barock/ frieser?
Kommentér på:
Barock/ frieser?

Annonce