{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Hvilken hingst skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Står og vil gerne have min ene hoppe i fol.
Da min dyrlæge har sagt at hun kan blive mere moden af at få et føl.

Så vil prøve det, og føllet skal bruges til min fremtids ridehest. Så slår forhåbenligt 2 flue med et smæk.

Men er i tvivl om jeg skal vælge det ene eller andet.

Lidt om hoppen.
Højde 154.
Blanding ag araber og dsp.

Forhåbninger til føllet, der palamino.
Spring/dressur, jagt hest.

Jeg ved bare ikke om jeg skal tage en pony hingst og håbe på et føl der holder pony mål eller en større hingst så der kommer en stor 165+ afkom..

Med et afkom der ender på 148max så kan jeg jo starte dem med hestene i stævner men skal jo have en hest hvis jeg når et bestemt Niv i ridningen.. Men tvivler på jeg bliver så så god, og hvis jeg gør skal føllet jo sælges?? Og skal så finde en lille hingst på max 145. (Hoppen avler stort)

Men hvis jeg vælge en større hingst, (har kig på en der er 174) kan der evt komme et stort føl, (hoppen avler stort) og den vil jeg jo ikke behøve at sælge, men hvis jeg skal vil det vel være nemmer at komme af med pga af dens højde derimod hvis det er et pony føl?


Vil gerne beholde føllet og bruge dem som ride/stævne hest senere... Men er i tvivl.

Jeg er selv 162 høj og har mulighederne for at få føllet. Hvilken hingst vil i vælge højde til pony føllet skal hingsten så max være?

Hvad synes i? Og hvorfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken hingst skal jeg vælge?
Kommentér på:
Hvilken hingst skal jeg vælge?

Annonce