{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

avl indefor Belgier racen {{forumTopicSubject}}

Hej alle her på HG.
Jamen jeg har mig jo en helt fantastisk Belgier hingst som jeg har store planer med avl og han har simpelthen en fantastisk stamtavle og nu søger jeg jo en Belgier hoppe som der også skal indgå i avl da jeg har store planer med egen avl. Og derfor spørger jeg nu hvor man kan finde den perfekte Belgier hoppe som har en rigtig god stamtavle. Alder har ikke den store betydning da min Belgier hingst kun er 1 år gammel men søger allerede en ny da jeg gerne vil have den kåret og trænet. Håber der er nogle der kender en god avler eller selv har en fantastisk Belgier.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  avl indefor Belgier racen
  • #1   29. maj 2013 Mit bedste bud må være at kontakte nogle stutterier. Det er sjældent man ser dem til salg på de "normale" salgssider. Ellers så har http://www.danskkoldblod.dk/ en markeds sektion også.

  • #2   29. maj 2013 Jeg vil nok også lige afvente om din hingst (går ud fra det er den du vil bruge) viser sig at kunne kåres og avlsgodkends.
    Selv om den har en fantastisk stamtavle er det langt fra sikkert den er egnet til avl.

    Men ellers er det via dansk belgisk hesteavl du vil kunne hente hjælp.


  • #3   29. maj 2013
    Danskbelgiskhesteavl.dk

    Eller måske Holland eller Belgien, min egen er fra Holland : )

    Men skal din hingst ikke være lidt ældre , før du rigtigt kan vurdere hvilken hoppe der vil passe til ham med bygning, bentøjet( tænker rene ben) osv ?


  • #4   29. maj 2013 Det hyar du helt ret i. men ville gerne have en hoppe alligevel som jeg gerne vil bruge til avl. og hvis han ikke kan avlsgodkendes bliver han kasteret og brugt til kørsel og ridning. Men vil gerne have en hoppe jeg kan avle på alligevel. Der er jo en MASSE lækre hingste som jeg er helt vild med hvis nu han ikke kunne avls godkendes. smiley

  • #5   29. maj 2013 Tine K. Hmm det kan der være noget om. I må undskylde. jeg har ikke så meget forstand på Belgier racen da han er min første Belgier hehe. Men det er dejligt med nogle gode råd. smiley

Kommentér på:
avl indefor Belgier racen

Annonce