{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

For gammel til tricks? {{forumTopicSubject}}

Hev HG
Har en hoppe her der er 26 år gammel.
Og hun er virkelig blank når det kommer til tricks xD
Hun kan kysse uden problemer, og smile hvis man kæmper med hende i en evighed først, men ellers kan hun bare ikke lære.
Hvis jeg prøver at lære hende at ryste bliver hun sur, og hun kan slet ikke finde ud af at løfte ben eller noget som helst.

Kag det være rigtigt at hun er blevet for gammel til at lære tricks?
Og hvis ikke, har i så nogle ideer til hvordan jeg kan lære hende noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For gammel til tricks?
  • #1   19. okt 2013 Man kan andrig blive for gammel til tricks smiley
    Det gælder bare om at forstille sig hvad den skal gøre og bare øve og øve og atter øve


  • #2   19. okt 2013 Lige så vel som mennekser, man bliver aldrig for gammel til at lære noget nyt, så længe at tingene virker intresseret og sjovt smiley

    Alder er bare et tal efter min meningen smiley



  • #3   19. okt 2013 jaaaa, den ene af mine heste er jo (kun :D) 21 og han har lært at når man siger "Fuss" skal han løfte sit ben. Jeg gjorge det sådan at HVER gang han skulle have en godbid, tog jeg fat i hans ben og løftede det op, så det lignede et skrå L. Men jeg vil bare sige bliv ved, lige meget hvor sur hun bliver ( men hun får jo en godbid) smiley :D smiley smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley smiley B) smiley smiley smiley smiley

  • #4   19. okt 2013 Har trænet tricks med to heste.

    Den første var en 21 årig gammel nordbagge. Meget madglad.. så godbidderne var en motivation. Men ellers ret dvask xD Det tog måneder at lære ham: kysse, gabe, smile, løfte ben, gå efter mig på kommando, ryste, spille fodbold, holde pisk i munden.

    Den anden var yngre.. meget kontaktsøgende og ivrig efter at lære forskellige øvelser fra jorden. Lærer med lynets hast til sammenligning.. håber på engang på mere anvacerede "kunster" smiley

    Men tror nu også at personligheden har meget at sige. Hest nr 1 ville bare gerne have godbidder, hyggehygge og så græsse på folden, mens hest nr 2: frisk og ivrig efter at løse opgaven.


  • idafossa
    idafossa Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 59
    #5   19. okt 2013 Jeg tror ikke at heste kan blive for gamle til at lære tricks... Måske er de mere lærenemme som ungheste, men det handler vel mest af alt om den enkelte hest smiley Tror bare man skal finde den rigtige indlæringsmetode smiley

    Har selv haft part i en 15-årig vallak (godt nok ikke gammel) og han var utrolig lærenem, og jeg lærte ham at tage mine handsker af, på under en uge smiley
    Jeg tror måske bare man skal have godt med tålmodighed.

    Hvordan var hun at lære at kysse?


  • idafossa
    idafossa Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 59
    #6   19. okt 2013 Og husk at stoppe hvis hun bliver sur/ træt af det, for ellers ser hun negativt på det næste gang du prøver. Så træn lidt og ofte smiley

  • #7   19. okt 2013 Har en 21-årig vallak. Får dog altid af vide han ligner og opføre sig som en på 7... Men han er super dygtig;-)

  • #8   19. okt 2013 Hun er ligesom Fabius, Fabius synes det er for kedeligt! smiley og funny gider ingen af tingende! smiley

Kommentér på:
For gammel til tricks?

Annonce