{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Splittet pige :/ {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for et godt råd!
Jeg har lige pt. part i den smukkeste, skønneste, kærligste hoppe, jeg er fuldstændig faldet for hende! Ejer skriver i lørdags at hun bliver nød til at sælge hende, men at jeg kunne få lov at købe hende til en speciel pris da hun meget gerne ville have jeg kunne overtage hende.
Som det ser ud ligenu har jeg på ingen måder råd til udbetalingen da jeg er studerende og leder efter fritidsjob, men min far vil gerne låne mig pengene, hvis jeg viser ham et fornuftigt budget over tilbagebetaling, MEN jeg har lige sagt ja til at købe hans bil som jeg skal betale 20000kr for. Min mor er stærk modstander af jeg får hest og jeg bor hjemme.
skal i mit budget tage stilling til opstaldning hvilket er 1500kr.

Skal jeg købe mit livs kærlighed og følge mit hjerte eller bruge hjernen og lade vær?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Splittet pige :/
  • #1   21. okt 2013 Nu kommer det selvfølgelig an på om det er en hest til 5 000 kr. eller 50 000 kr., efter min mening. Men generelt set synes jeg bare det er dumt at gældsætte sig, især når man er ung, så havde jeg været dig havde jeg nok brugt hjernen og lade ejeren sælge den til en anden.

    Men på den anden side, hvis du har muligheden for at kunne tilbagebetale penge for både bil og hest, samt holde alle de andre månedlige udgifter til hesten synes jeg da bestemt at du skal gøre det. smiley held og lykke med det.


  • #2   21. okt 2013 Jeg havde nok set om det ikke var muligt at lade handlen for bilen gå tilbage, og så finde en billigere bil eller andet alternativ. Hvis hesten er så vigtig for dig, og det bare er dér hjertet er, så undlad og køb bil.