{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Fold Gamacher? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Min knold af en hest har lige stået i en uges tid med betændelse i benene, fordi hun har så mange sår og rifter på benene som hun får når hun går på fold. Jeg trækker hende tit ind fra fold hvor hun har fået endnu en rift.
De rifter hun laver er bare noget overfladisk noget som ikke har behov for den helt store behandling og nogle gange så små at vi ikke opdager dem og andre gange har hun bare sparket sig selv.
Jeg har nu haft hende siden april 2011 hvor hun har gjort det næsten hverdag.
Som sagt har hun lige haft betændelse i den ting der får væsken ud af hestens ben som dyrlægen sagde fordi hun har utrolig mange skræmmer på sine ben.
Derfor tænker jeg at det var på tide at hun fik nogle fold gamacher på så jeg kunne beskytte hende. Hun er nemlig en konkurrence hest med stort potentiale og som elsker at lave noget. Derfor vil det være synd hvis hun en dag var så stor en knold at hun ville lave en alvorlig skade.
Jeg går ellers meget op i at hesten skal have frihed når det går på fold og ikke pakkes for meget ind men hun er min konkurrence hest som bare ikke må komme til skade.
Derfor har jeg nogle spørgsmål til jer.
1) Hvor lang tid på fold må de gå med fold gamacher
2) Kan i anbefalede nogle gode fold gamacher
3) Hvilke konsekvenser kan det medføre at hun gik med gamacher på fold.
4) Tror i jeg bare ville kunne nøjes med klokker på alle 4 ben?

På forhånd tak.
Obs! Vis i et utilfredse med mit emne så hver sød at skrive en privat besked i stedet for at skrive det her inde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fold Gamacher?
Kommentér på:
Fold Gamacher?

Annonce