{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Fik ekstra job idag :D {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder alle hverdage på et ridecenter, ordner stald, lukker på fold, fodre etc. Idag kom så en af pensionærene og skulle ride sin hest, jeg kender hende ikke rigtig, men jeg har da undervist hendes døtre, dengang der var rideskole, hvor Tonga står smiley

Da jeg så opdagede at hun skulle over og ride, arbejdede jeg hamrende stærkt, for jeg ville da over og kigge på hun red smiley

Jeg møder i stalden kl. 7:45 ca. og skal med bussen igen kl. 12:45, men arbejdet kan sagtens gøres på 4 timer ergo har jeg en time tilbage når jeg er helt ferdig smiley
(jeg får også "kun" løn for 4 timer)

Endelig blev jeg færdig med stalden og smuttede over i ridehuset. Der red hun rundt i skridt og prøvede at få hesten ned med hovedet, men det lykkedes ikke rigtigt for hende, og en underhals er godt på vej :S
Jeg vilel så gerne hjælpe men måtte virkelig tage mig i agt for ikke at komme til at lukke munden op for at begynde og undervise smiley

Nu kriblede det i hele kroppen og jeg knugede fast i barrieren, mens nakkehårene rejste sig, da jeg lige var ved at eksplodere stoppede hun hesten og sagde jeg gerne måtte komme med nogle fif smiley Jeg sagde det var svært når jeg ikke vidste hvordan hesten reagerede på hjælperne, hun fortalte at hun knapt nok skulle røre den med schenklerne så løb den... Hmmm "der er ikke andet for end at bede hende om at vente, ved at lave halve parader" sagde jeg så..
Hun red lidt rundt, og jeg sagde hun skulle støtte op på udvendige tøjle, (jeg måtte <b>virkelig</b> holde fast i barrieren for ikke at havne nede på midten og stå og undervise!) smiley

Da hun havde redet lidt så jeg at hun trak hånden tilbage, hver gang hesten forsøgte at søge ned, så det bad jeg hende om at lade være med, og straks begyndte hesten at gå ned med hovedet, <b>langt</b> fra perfekt, men det gik da bedre smiley "Hold da op, Tinna hvad tager du i timen?" Sagde hun så smiley
Der gik lidt tid, så sagde jeg til hendes mand, at det virkelig kriblede i mig for at få lov til at prøve hesten, "jamen det må du da gerne" sagde han så smiley

Så mig op på den umulige hypper, jeg red 5 min. og så gik hesten bare super smiley den sugede på bidet, skød ikke skuldrene, løb ikke, og stoppede når man klemte med lårne smiley kanon lydig...

De blev jo veldig imponeret og så aftelate vi at jeg skal undervise hende en halv time hver onsdag smiley jeg har jo alligevel en time til overs, så det passer bare perfekt smiley

<b>Et hamrende langt indlæg :S men jeg er bare så glad :D</b>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik ekstra job idag :D
Kommentér på:
Fik ekstra job idag :D

Annonce