{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Hvilken rytter til min pony?? {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Jeg vidste ikke hvor jeg skulle placere denne tråd, så nu er den altså havnet her... smiley

Sagen er den at jeg har en rigtig fin lille Pinto hoppe til salg. Hun er fra 2004, 128 i stg og er lige kommet i ridning efter at have gået som selskabspony siden hun var 4 år. Hun blev tilredet som 4 års, men blev efterfølgende kun brugt som selskab for tidligere ejers dressurheste smiley
Hun er ufatteligt godt gående - 40cm mere, og så havde jeg selv beholdt hende som dressurmusse....
Ydermere har hun et super eksteriør, sporty og står helt rigtigt på sine ben, rigtig pænt sat sammen og med anlæg for både spring og dressur.
Desværre er hun jo ret rå, hun er ikke trafiksikker, og så er hun noget frisk - hun har hverken bukket eller lign med rytter på nu her, det tager hun bare "i stiv hov", men hun er meget opmærksom og er ikke for nybegyndere...
Problematikken ligger så i, at hun jo kun er en lille fjert, og derfor appellerer mest til de små ryttere, men skal hun have en lille rytter, skal det være en lille en med ben i næsen, som ikke bliver bange hvis ponyen ser lidt spøgelser.
Omvendt ville hun også være kanon til Mounted Games, hun er knaldhamrende hurtig, men hvordan søren finder man en rytter?

Dette er IKKE en salgs annonce, men et ønske om gode råd og tips til hvor I mener det vil være bedst at sælge hende, og til hvem.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken rytter til min pony??
  • #1   28. okt 2013 ville mene rytter skulle være lign:
    mellem 10-14 år går an på vægt og højde.
    Redet i mindst 5 år måske selv have haft hest, og med forældre opbakning smiley


  • #3   28. okt 2013 Jeg har fundet en lille sej rytter til min noget vågne 3er. Hun har ikke redet så lang tid, men er ikke bange, dog har jeg hende i snor til hun har mod på det hele.

    Det er ikke det vigtigste at de kan en hel masse, det kan de lære, men det er bare vigtigt at de ikke er bange! smiley


  • #4   28. okt 2013 Det er også selv det jeg tænker - en lille rytter, og skal hun bruges til stævner (hvilket ville være oplagt: toplækre gangarter og totalt eyecatcher med lækre aftegn) så skal rytteren jo heller ikke være for gammel!

    Fuld forældreopbakning er alfa omega, for hun skal have et godt hjem... smiley Hun er ikke hverken vild eller ondskabsfuld, hun er en super kærlig pony som elsker at mysse og nusse, men hun har ikke prøvet så meget, så hun er hvad man kan kalde opmærksom til den gode side :-)..


  • #5   28. okt 2013 Hun er pt. i ridning hos os selv, vi har en pige på 16 år til at komme og ride hende et par gange om ugen. Hun er ligeledes til salg:-)

  • #6   26. nov 2013 Hvor meget står din pony til? Jeg kender måske en Mounted games rytter der mangler en lige som hende smiley

Kommentér på:
Hvilken rytter til min pony??

Annonce