{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Kælenavn {{forumTopicSubject}}

Hej hg.
Min "nye" pony hedder La Couer. Jeg syntes det lyder dumt at kalde ham det, så jeg kunne rigtig godt tænke mig et kælenavn til ham.
Lidt om ham:
Han er rigtig fræk. Han vil gerne bestemme, så han bukker noglegange, hvis han ikke får sin vilje.
Til stævner er han en rigtig pivskid og skal bare kigge på alting.

Håber i har nogle gode ideer.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kælenavn
  • #1   10. nov 2013 synes et kælenavn er noget man bare naturligt kommer til at kalde sin hest, nu hedder min fuldblod Emma, og jeg kommer altid til at kalde hende Emse, synes egentlig det er mega grimt, og ville ønske jeg kunne lade vær, men det lægger bare så naturligt;)

    Hvis min hest hed noget med La, ville jeg måske komme til at kalde ham Lalle, eller sådan noget..


  • #3   10. nov 2013 Karsten :-DDD

  • #5   10. nov 2013 Et kælenavn er noget der kommer af sig selv. Det er ikke noget andre skal finde på.

    Min hedder Kiki, men de fleste kender hende som Kiks eller Kiksen
    Min tidligere hest hed Here To Stay, normalt kaldet Stay, men sagde lige så tit Staysen til hende.

    Min ene hund bliver kaldt Patt'barnet når han konstant kommer og kravler på skødet for at putte sig helt ind til mig.

    Det kommer automatisk når du har haft hesten lidt længere tid


  • #6   10. nov 2013 Kende en hest Der hedder la tour smiley og ham kalder ejeren bare lalle smiley

Kommentér på:
Kælenavn

Annonce