{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sætter i til salg henne?
  • #1   14. nov 2013 kommer an på om du snakker hest eller udstyr smiley

    heste kommer an på hvilken heste og hvilke kvaliteter formål hesten sælges med. Hvis det er konkurrence hest på højere plan ville jeg sælge på Ridehesten og Everhorse. Hvis det er let konkurence hygge hest ville jeg sælge på heste-nettet gul og gratis osv.

    Snakker vi udstyr så sælger jeg altid på ridehesten...


  • #2   14. nov 2013 Stine bruger ridehesten pt smiley og alle de andre siger du referer til smiley

    QXL? Er det et godt sted a sælge hest?


  • #4   14. nov 2013 Er meget enig med Stine smiley
    Vi har sat en hyggehest til salg på gul&Gratis som blev solgt-prøvet-kigget på 5 dage, og har selv købt min pony Champer på hestenettet, da det er et lidt allaround sted hvor mange typer samles.
    Og fandt min fremtidige konkurence pony på ridehssten, som pt. Bruges til heste der har oræsteret på stævnebanerne og vil gøre det med nye ejer smiley

    Der er også altid mulighed for at bruge det 'smarte' Facebook som har en masse grupper an.g det smiley

    //Stephanie N M Poulsen


  • #5   14. nov 2013 Mange tak

  • #6   14. nov 2013 Hvis det er en hes/pony, så på Everhorse. Der sælges ikke udstyr. Men det kommer lidt an på "kvaliteten" af hesten. Det er mest en salgsside for de mere konkurrencebaserede heste.

Kommentér på:
Hvor sætter i til salg henne?

Annonce