{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Drømme ? ? {{forumTopicSubject}}

Heeh... jeg har ddrømt inat, eller dvs. her til morgen inden jeg vågnede xD

Jeg drømte atwariant var opstaldet hos min faster sammen med min venindes hest Hrima og hendes søster, Herkules (det er dem wariant står sammen med hos min veninde pt.)
Nå, men det var så på en gård der lå mit i en storby .. totalt mærkeligt! Så var jeg nede hos wariant og hun kom slæbende med en Kæmpe gren med en masse blade på, det morede vi og lidt over osv... pludselig løber hun ud fra folden, på en eller anden måde og forsvinder mellem busser, biler og huse :S
Jeg bliver SÅ ulykkelig og græder hele tiden.. Min far og jeg leder sammen i byen. Der er pludselig en masse fra stutteri Elghuset der hjælper med at lede efter hende.. hihi.. Min far og jeg kommer forbi en gård der også ligger mit i byen... vi kigger ind fra vejen og min far siger : her er noget galt her! Vi går ind på deres frund og deres heste har også været stukket af, nu er der så en masse mennesker der prøver at få de sidste ind i folde. jeg vender om for at lede videre, men min far siger jeg skal vente også peger han på wariant inde i deres fold. hun er helt oppe og køre fordi hun er kommet i en ny fold med nye heste. jeg går hen og tager hende ud - hun kommer hen til mig med det samme... Jeg trækker hende stille hjem imellem busser, biler, larmende mennesker osv.. Jeg møder nogen fra Elghuset og sige " jeg har fundet hende! smiley De ku ikke engang se hun ikke var ren haflinger. Ha! de ku ikke kende deres egen hest!" også trækker jeg videre og hjem...

Mærkelig Drøm .. ;D

Er der àndre der har drøm i nat ? hva drømte i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme ? ?
Kommentér på:
Drømme ? ?

Annonce