{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

salg af hest {{forumTopicSubject}}

Jeg står lidt og overvejer om jeg gerne vil have en hest der kan lidt mere i dressur og måske lidt spring, end ham jeg har lige nu. Jeg ville gerne have end oldenborg istedet for en traver, som den hest jeg har lige nu. Men jeg ved ikke om jeg går lidt for hurtigt frem og allerede tænker tanker om at kigge efter en hest og overvejende tanker om at sælge min nuværende hest...
Kan nogen hjælpe, med eventuelle råd eller noget...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af hest
  • #2   15. nov 2013 Jeg kan også godt forstå det, det er vigtigt man har en hest der svarer til ens kunnen og ens ambitionsniveau. Og med det mener jeg, at hvis man fx. er lidt urutineret, er det rigtigt godt at have en hest der selv har styr på tingene, for det lærer man meget mere af, end at forsøge at lære noget til en urutineret hest, inden man egentligt har noget at lære fra sig.
    Jeg solgte min hest efter 5 måneder, og fortryder det på ingen måde. Hun har fået en ejer der passer meget bedre til hende, og jeg har fået nogle parter der har lært mig rigtigt meget.
    Kan ikke se noget galt i at sælge sin hest, fordi man gerne vil noget mere/andet end man kan med lige netop den hest. I min verden er det kun mere hensigtsmæssigt at sælge, frem for at kæmpe videre i mange år, for det er ikke sjovt for hverken hest eller rytter.


  • #3   15. nov 2013 traver kan sagtens bruges i dressur og spring se forbi mine

  • #4   15. nov 2013 jeg har sprunget ca. 90 cm på ham og han er blevet meget bedre til dressur i de år jeg har haft ham. Men jeg føler bare at jeg måske også gerne vil lidt videre i min ridning og måske have en hest der kan lidt mere end ham, som jeg også selv bedre kan lære noget på.


  • #5   15. nov 2013 alså kan kun forslå du beholder ham jeg har selv arbejdet 5 år med min hoppe og havde min pony i 6 år inden jeg soglte ham man kan aldrig undgå og lære noget nyt smiley

Kommentér på:
salg af hest

Annonce