{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Staldækken hvor tyk/tynd? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en hest der går med 150 g dækken ude & står med et fleecetæppe når hun er inde...

Hun er IKKE klippet..

Hun skal nok til & have noget mere på da hun nogen gange er lidt kold på krydset når hun kommer ind fra fold..

Men mit spørgsmål er mere hvor meget skal jeg give hende på i stalden?
Vores stald er med lavt til loftet & fyrrum i enden af stalden så der er aldrig mega koldt...

Min venindes der er klippet står med ca 400 g stalddækken, men ved ikke om min burde stå med 200 eller mindre?

Hvor meget står jeres med der ikke er klippet?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Staldækken hvor tyk/tynd?
  • #1   28. nov 2013 Hvor mange gram regner du med, at hun skal have på, når du står på fold? smiley

    Altså min står med 400 gram udenfor med hals (ikke klippet) og med 300 gram indenfor. Nu skal det lige siges, at vi har en 'kølig' stald smiley


  • #2   28. nov 2013 Jeg havde regnet med at gå op til 300g på fold smiley Bare for & lave en middel vej da mit tykke vinterdækken er 500g & det er lige tidligt nok & bruge det nu smiley

  • #3   28. nov 2013 Jeg ved ikke hvad man kan kalde vores men den er ihvertfald ikke super kold medmindre alle vinduer & døre har stået åben smiley

  • #4   28. nov 2013 Hejsa smiley ville helt klart smide det 200 gram stalddækken på hende når hun er inde, og give hende et 300-400 grams udedækken på nå hun er ude, min Hoppe er en frysepind, så hun står med 520 gram, og hun har boksro... smiley

  • #5   28. nov 2013 Men kan jeg godt bare smide mit 150g dækken ud over stalddæknet når hun skal ud eller skal jeg også ud & investere i et udedækken på 300g? Havde håbet jeg lige kunne bruge det ene så jeg ikke slal bruges en masse penge på dækken smiley Men lige nu står hun med et tæppe & synes ikke hun virker så kold under det.. Men har et uldtæppe jeg måske kunne ligge på hende i stalden?

  • #6   28. nov 2013 Min er klippet og står med 200g og 150 på halsen! - Men han er også generelt en varm pony smiley

  • #7   28. nov 2013 min går med 300g og er ikke klippet hun kommer på 400g med hals når der bliver frost om dagen. skal have købt et 300g med hals til hende som hun kan få på.

    hende der er klippet står med 300g og kommer på 400-500g med hals når der kommer frost om dagen. skal også have fat i et 300g med hals til hende.

    regner med at kunne vente med 400-500g lidt enu. vi har ikke haft mindre end 0 grader om dagen i langtid så håber vi kan vente lidt med dem.

    tror ikke den skal have mere på end 300g det vil nok blive for meget for den hvis den ikke er en frysepind.


  • #8   28. nov 2013 Der er ikke noget der hedder en "frysepind", det hedder en "frossenpind" smiley

    Giv hende uldtæppet på i stalden, ingen grund til at give hende mere på, når stalden ikke er kold og hun ikke er kold om morgenen... På fold ville jeg give hende 100 gram mere på, eventuelt en liner fra Horseware..


  • #9   28. nov 2013 Min er klippet og står mrd 450g, hun fryser hurtig

Kommentér på:
Staldækken hvor tyk/tynd?

Annonce