{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, anbefaling af go smed vestsjælland
  • #1   12. dec 2013 Jeg ved ikke med holbæk eller om han tager nye ind lige nu, men du kan jo prøve at spørge. Han hedder Levi et eller andet mærkeligt.. smiley
    - Jeg bruger ham til min som ikke er helt vildt glad for at få slået søm i når skoende skal på (hele stalden bruger ham) og han er dygtig, tager sig tid, og gør et godt arbejde! Falder der en sko af, kommer han indenfor et par dage og sætter en ny på. Han har også varme sko (som min så ikke går med endnu) men alle andre i stalden snakker kun godt om dem :)!
    Hvis du ønsker kan jeg sende hans nummer til dig :)?


  • #2   12. dec 2013 Bøgedal eller algot

  • #3   12. dec 2013 i må super gerne skrive numre og mails på dem smiley

  • #4   12. dec 2013 http://www.hsbeslag.dk/

    Det er dem jeg bruger og jeg har hest i Sasserup ved Holbæk, udover det er jeg bare rigtig glad for deres arbejde, og god service smiley


  • #5   12. dec 2013 Rikkenord kvist: ville du kunne sende en mail på dem?:) og tak for svarene smiley vil undersøge det nærmere

  • #6   13. dec 2013 Ja, jeg sender det til dig :)!
    - Tilgengæld kan jeg IKKE anbefale HSbeslag.dk som der bliver linket til oppe over. Ja de gør et godt arbejde som jeg har været tilfreds med, men da de lagde sko på min hest for første gang i hendes liv, så var det jo klart at hun ikke stod stille. Der var ikke noget med at tage sig god tid og tage den lidt med ro. Sparkede hun lidt ud med bagbenet sparkede smeden hende, og slog hende også når han ville have hende til at stå på en anden måde.
    - Min hest kan ikke li' at få sko på. Og det er der ikke noget at sige til! Hver gang vi havde haft dem ude, tog det mig 2-3 uger, før jeg kunne løfte hendes hove normalt igen, og rense hovene ordenligt.


  • #7   13. dec 2013 Nu er der flere smede der, og ved ikke hvilken du har haft ude, men dem jeg har haft derfra, har jeg til dato aldrig oplevet at de har behandlet dårligt på nogen måde, tvært imod, syntes de har været meget tålmodige ig rolige omkring hesten og givet det den tid det nu engang tog. Dette har også været med ungheste der fik sko på første gang og andre heste. smiley

  • #8   14. dec 2013 Det har jeg så ikke oplevet, og skiftede allerede efter 3 gang jeg havde haft Anders ude :-. Ikke noget jeg kan anbefale.

Kommentér på:
Hjælp, anbefaling af go smed vestsjælland

Annonce