{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Part :D {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Til alle jer der har part, hvor mange gange om ugen rider I hesten/ponyen I har part på? Har I part privat eller på en rideskole? Og til hvilken pris?

Jeg har selv part på verdens dejligste hest, Tiffany (se evt hendes profil herinde) og hun står på en rideskole. Jeg ridder hende 3 gange om ugen og giver 925 kr. om måneden.

- Blev nysgerrig, heh smiley

Knus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part :D
  • #1   19. dec 2013 Privat, hver dag og gratis! smiley

  • #2   19. dec 2013 Privat part, rider hende på normal basis 2-3 gange om ugen.. lige pt er det genoptræning, så det svinger lidt, men er næsten derude hver dag.. smiley

    Jeg betaler ikke noget for parten, men betaler selv undervisning smiley


  • #4   19. dec 2013 Tak for svar!


  • #5   19. dec 2013 Min part Zidan er privat, jeg har ham 3 gange om ugen til 500 kr om måneden smiley plus jeg nogengange får nogle ekstra dage hvis hans ejer ikke kan smiley

  • #6   19. dec 2013 Jeg rider to privat gratis hver dag og betaler selv undervisning. Men da ejer har hestene hjemme og kun har udendørsbane, har jeg fået opstaldet den ene på rideskole, hvor jeg så selv betaler opstaldning på 1450 kr. i måneden smiley

  • #7   19. dec 2013 Privat- giver 200, rider hende fast en gang i ugen, alt det jeg kan i weekenden og så i ferierne har jeg hende ofte også alt det jeg selv kan

  • #8   19. dec 2013 Har en helpart som jeg rider for min moster. Parten er gratis og jeg må bruge ham til stortset hvad jeg vil. Dog skal jeg selv betale udstyr, og har selv købt sadel, trense, osv til ham.
    Dog købte de ham ikke før jeg sagde ja til at ville ride ham. Så om det tæller helt som part ved jeg ikke smiley


  • #9   19. dec 2013 Privat. Kommer så meget hun vil efter aftale. 500 kr om måneden.

  • #10   19. dec 2013 Jeg har part 1 gang om ugen på en besøgsgård smiley må i store træk det jeg vil, og betaler 250 smiley udover det passer jeg ham 1 gang om ugen og så kan jeg ride ham de dage jeg vil hvis jeg spørg, og han ikk skal bruges til vogn eller en af hans 2 andre parter har ham smiley
    derudover passer jeg en 3 års, jeg hjælper med at træne både fra ryggen og jorden, ham har jeg hver dag smiley


  • #13   19. dec 2013 Jeg har part på en privat pony(tidl. avlshoppe, skal tilride hende) alle ugens 7 dage, undervisning 1 gang hver måned til 300,- og ud over det koster parten 800 kr.
    Der ud over rider jeg en vallak, for samme person, gratis, for at jeg starter stævner på ham de næste år. - ham rider jeg lige når det passer min plan, hvilket er 3-5 dage om ugen, det kommer an på lektier og veninder, samt den "originale" part.


  • #14   19. dec 2013 hvor mange gange om ugen rider I hesten/ponyen I har part på?
    Er ude ved Gimle stort set hverdag for at ordne boks da hun står på spån. Hun bliver ikke redet hverdag grundet hendes astma + vi ikke har mulighed for det her om vinteren.

    Har I part privat eller på en rideskole?
    Jeg har part på privat. og hun står også privat opstaldet.

    Og til hvilken pris?
    Jeg skal give 350,- i måneden for at have part på hende. Men så har jeg hende som min egen.


  • #15   19. dec 2013 Har gratis part på en lille kat. 3 pony... kommer når jeg har lyst og den står et privat sted ^^
    Det er luksus! smiley


  • #16   19. dec 2013
    Min part er også privat og gratis. Da jeg har Heine derhjemme ved siden af, rider jeg som regel kun 2 gange i ugen på Sylvester som jeg har her i Esbjerg. ^.^

    I weekenderne er jeg så i Svendborg hos min elskede og meget savnede Heine smiley


  • #17   20. dec 2013 Har fået mig en ,,helpart" imens min egen står med skade, herude hvor min egen er opstaldet. Jeg kan tage hende når jeg har lyst, da ejer ikke selv har så meget tid lige pt. Jeg giver hende en redet hest, og en ren boks. smiley

  • #18   20. dec 2013 Jeg har haft en del parter i løbet af de sidste 15 år, og det har typisk været privat, 2-3 gange om ugen alt efter hvad jeg har haft tid til, og enten gratis eller en 200 kr/mdr, hvor der også normalt er noget staldhjælp indeover, og det har faktisk ikke været afhængig af om det har kostet noget eller ej.



Kommentér på:
Part :D

Annonce