{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cushing
  • #1   22. dec 2013 Dejlig blog at lave. måske du skulle fortælle lidt om hvordan du opdagede det og symptomerne. Har selv haft med 2 heste af gøre der fik cusing de var dog ikke ligeså vilde med den pille som din Zulu er hehe:) men sød hest godt at det har hjulpet.

  • #2   22. dec 2013 Det står der smiley der er video om d lange forløb før han fik diagnosen

  • #3   22. dec 2013 Hov ja... undskyld så ikke at man skulle trykke'ældre indlæg' smiley

  • #4   22. dec 2013 Det er dæleme også irreterende at man ik kan starte omvendt smiley

  • #5   22. dec 2013 jaaa;) og sikke en fin video fortæller godt om jeres forløb. godt du kendte din hest og lyttede til den

  • #6   22. dec 2013 Min hest ratina blev aflivet i januar pga af den syge dom som havde helt ødelagt hende.

  • #7   22. dec 2013 Hvor trist ;( nåede hun at være på medicin? Eller hvordan blev din dårligere? Det er også en rigtig møg sygdom ;(

  • #8   22. dec 2013 Nej for da hendes sygdom startede var der ikke nogen dyre læger der kunne finde ud af hvad hun fejlede. Så der gik over et år hvor der bar ingen af dyre lægerne der vidste noget men hun gik kun som avls hoppe og da hun havde det godt vil vi ikke gøre mere ved det. Men der blev så være og hun blev forgangen om vinten og det var da mærkeligt sys vi. Så havde vi en dyre læge til det vi ikle har haft før og hun vidste med det samme hun så hende hvad hun fejlede. Men hun havde haft det så langt tid at medicin ikke vil kunne hjælpe hende så vi valgte hun skulle habe det godt det tid hun kunne uden og have ondt. Men i januar begynde hun og tabe sig meget og mindre glad for hver dag så sidst i januar blev i enig om at nu var det slut så vi valgte og sige farvel. Har ved hæftet et billede af hvordan hun så ud da vi fik at vide hvad hun fejlet. Hendes ben har vi klippet da der var så meget hår aå vi kunne ikke se om hun havde mug da der var vildt mudret.

  • #9   22. dec 2013 Nej for da hendes sygdom startede var der ikke nogen dyre læger der kunne finde ud af hvad hun fejlede. Så der gik over et år hvor der bar ingen af dyre lægerne der vidste noget men hun gik kun som avls hoppe og da hun havde det godt vil vi ikke gøre mere ved det. Men der blev så være og hun blev forgangen om vinten og det var da mærkeligt sys vi. Så havde vi en dyre læge til det vi ikle har haft før og hun vidste med det samme hun så hende hvad hun fejlede. Men hun havde haft det så langt tid at medicin ikke vil kunne hjælpe hende så vi valgte hun skulle habe det godt det tid hun kunne uden og have ondt. Men i januar begynde hun og tabe sig meget og mindre glad for hver dag så sidst i januar blev i enig om at nu var det slut så vi valgte og sige farvel. Har ved hæftet et billede af hvordan hun så ud da vi fik at vide hvad hun fejlet. Hendes ben har vi klippet da der var så meget hår aå vi kunne ikke se om hun havde mug da der var vildt mudret.

  • #10   22. dec 2013 Nej for da hendes sygdom startede var der ikke nogen dyre læger der kunne finde ud af hvad hun fejlede. Så der gik over et år hvor der bar ingen af dyre lægerne der vidste noget men hun gik kun som avls hoppe og da hun havde det godt vil vi ikke gøre mere ved det. Men der blev så være og hun blev forgangen om vinten og det var da mærkeligt sys vi. Så havde vi en dyre læge til det vi ikle har haft før og hun vidste med det samme hun så hende hvad hun fejlede. Men hun havde haft det så langt tid at medicin ikke vil kunne hjælpe hende så vi valgte hun skulle habe det godt det tid hun kunne uden og have ondt. Men i januar begynde hun og tabe sig meget og mindre glad for hver dag så sidst i januar blev i enig om at nu var det slut så vi valgte og sige farvel. Har ved hæftet et billede af hvordan hun så ud da vi fik at vide hvad hun fejlet. Hendes ben har vi klippet da der var så meget hår aå vi kunne ikke se om hun havde mug da der var vildt mudret.

  • #12   22. dec 2013 Åhhhh hvor er det bare trist at høre smiley ved hvor hårdt det er at se sin hest ha det så skidt uden at vide hvad der er galt....og det er bare en øv sygdom der langsomt kommer snigende. Det er også først nu at dyrlægerne begynder at få øjnene op for den trælse sygdom.. Tænker også tit på hvordan det var gået med min, hvis ik jeg havde fået taget cushing blodprøven... Var også ved at opgive til sidst. Har endda haft 3 dyrlæger ind over og alligevel tog det næsten et halvt år før diagnosen blev stillet. Er også spændt på hvordan det kommer til at gå med min, han er 12 nu og håber han kan få nogle gode år.

  • #13   22. dec 2013 Ja det er jo tydeligt at se, hvor krøllet var blevet smiley og hvor blir jeg bare ked af at høre de ik opdagede det før hos hende... Men du har gjort hvad du ku og mere kan man ik gøre. Min har så være atypisk med den krøllet pels... Han har været den første til at smide pels og første der har sat pels af de heste vi har i stalden. Nu kan jeg så se han har fået noget længere strittende pels i år.

  • #14   22. dec 2013 Her er video af Zulu, da han havde det rigtig øv og ik orkede noget.... Det er lige med vilje pandebånd sidder sådan, så man kan se hans udtryk.... Kan fortælle at jeg vendte om med tærende trillende ned af kvinderne smiley dagen før havde dyrlægen været der uden at finde noget på ham... Nøj hvor var det frustrende

    http://youtu.be/0_kJWVIWbJI


  • #15   22. dec 2013 Det var så tårende der trillede smiley

  • #16   22. dec 2013 Og nu efter medicin
    http://youtu.be/Lanp6vA1Wqs


  • #17   23. dec 2013 Puha det er hårdt at se os fordi vi selv har været igennem det.

  • #18   23. dec 2013 Ja og man har bare ingen ide om hvad der er galt ;( man kan bare se de bliver mere og mere triste.... D er bare hårdt at se på.

Kommentér på:
Cushing

Annonce