{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

Opstaldning vestsjælland {{forumTopicSubject}}

Heej HG!

Står og overvejer at opstalde min hest, da jeg ikke har mulighed for andet ind skovture der hvor han står nu.
Og vil gerne videre i min træning med ham.

Der skal helst være ridebane eller ridehus
Prisen er lidt ligemeget, bare der er hyggeligt og sådan.

Kender i nogen gode steder og jeres mening godt/skidt smiley

Thank you på forhånd!

- Signe THG

Billedet er af min dejlige hest Marcon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning vestsjælland
  • #2   22. dec 2013 Jonstrupgården. Der er stort privat ridehus, og to små til rideskolerne. Så er der en udendørs springbane, og stor udendørs dressurbane. Og der er også en stor skov. De går på fold i 2 timer dagligt. Ved ikke om der er pladser lige pt, men det er noget med at de snart udvider.
    Ved at prisen ikke betyder noget, men det koster ca. 2000 om måneden. smiley
    Held og lykke smiley


  • #3   22. dec 2013 Rideklubben Vestervang ligger i 4060 Kr. Sonnerup. Super sted med ridebane, ridehus og mulighed for at købe turkort til ture i nærtliggende natur.
    www.rideklubbenvestervang.dk


  • #4   22. dec 2013 SLRK, Slagelse rideskole er et center med super faciliteter OG skoven lige ved siden af. Kæmpe udendørs springbane, lille udendørs dressur, stor udendørs dressur samt et ridehus med lille bane og et med stor bane.

    Siden sommer har de kørt det selv, hvor der tidligere har været forpagter på. Jeg rider der ikke længere pga. flytning, med min parts ejer er hende der styre det meste derude, og hun er en fantastisk kvinde.

    Tror stemningen er rigtig dejlig, og der er store folde og rigtig pæne stalde. Helt sikkert et sted jeg kan anbefale, der er også super undervisning, hyggelig rytterstue, arrangementer og ikke mindst et godt sammenhold smiley


  • #5   22. dec 2013 Er rykket til SLRK for et par måneder siden smiley Der er styr på tingene, 2 ridehuse, 3 ridebaner (1 springbane) store folde smiley Også er der plads til alle, alt fra dressur til bidløs. Anbefales smiley

Kommentér på:
Opstaldning vestsjælland

Annonce