{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.522 visninger | Oprettet:

Beslagsmed Carsten Gammelgård - beslagsmede østjylland. {{forumTopicSubject}}

Aften HG.

Da mine heste er flyttet til Aarhus søger jeg nu en ny smed.
Brugte Stefan Ingrilsen da de stod i det vestjyske og var rigtig glad for hans utrolig gode arbejde, men han kører desværre ikke helt til Aarhus.

Søger derfor nu en ny smed som er dygtig til at rette hove til, da mine heste slider dem skævt.

Har kig på Carsten Gammelgård nogle som har erfaringer med ham? Eller kan anbefale en anden.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beslagsmed Carsten Gammelgård - beslagsmede østjylland.
  • #1   30. dec 2013 Har hørt godt om Pedholt, og Erik grove!

  • #2   30. dec 2013 Jeg bruger en ved navn Henrik Christensen. Han er suuuper flink, og er god til at forklarer hvorfor han gør som han nu gør, han er rigtig god og grundig til hans arbejde. Og hans priser er også ret fornuftige.

    Mine erfaringer med Pedholdt er ikke noget at råbe hurra for.


  • #3   30. dec 2013 Vi bruger Ray Pawers .. Som de første har de endnu ikke brændt mig af.. Mine heste står ordentligt når de er gået herfra smiley

  • #4   30. dec 2013 Jeg har også brugt Henrik Christensen - super sød og rar - og PUNKTLIG - ikke lige den stærke side for de fleste smede. Men han er desværre ikke registreret beslagsmed - hvilket kan gøre det problematisk i forhold til eventuel forsikringssager.

    Så efter jeg har fået sygeforsikring på mine er jeg skiftet til en registreret baslagsmed - men har kun godt at sige om Henrik.


  • #5   30. dec 2013 Henrik Christiensen mener jeg min også hedder, han hedder i hvertigfal henrik, han er den eneste der kan få lov til at ordne hende da hun panikker hver gang.

    jeg er glad for ham og vil ikke skifte til en anden men hvis det er akut og henrik ikke kan så bruger jeg martin bundgård han er også rigtig god og vil kun bruge disse ikke andre.

    har brugt gammelgård 1 gang og det vil jeg ikke gøre igen.

    men de gange han har ordtnet elev heste og andre private hos os, så ser det fint ud men det er også hans hjælper der kommer og ordner dem.


  • #7   30. dec 2013 Vil aldrig bruge Carsten igen !!!!
    Han gjorde min hest halt på 2 ben på samme tid ! En fredag eftermiddag , og svarede ikke på sin mobil før mandag .. Jeg var rasende .
    Den ene hov var beskåret alt for langt ned , og den anden sko var fra smedens side banket/bøjet ind , men kun på den ene "side/ende" af skoen , hvilket resulterede i at min stakkels hest ikke kunne gå , han tog hoven helt frem og bøjede/vinkede så voldsomt at han listede afsted ...

    Bruger ham aldrig aldrig igen !


  • #8   30. dec 2013 Det er et års tid siden

Kommentér på:
Beslagsmed Carsten Gammelgård - beslagsmede østjylland.

Annonce