{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

heste veninder {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke om det er det rigtige sted at ligge den her, eller om det skulle ha været en annonce. Men admin må sige til hvis det er helt galt, så skal jeg nok fjerne den igen. smiley

Jeg savner veninder med samme interesse og passion for heste og ridning som jeg selv har. Lige nu er der ingen, udover min mand, som deler min interesse og jeg kan mærke at jeg mangler det. Det behøves ikke at være ride kammerater, det kan bare være en jeg kan snakke heste relateret med. Og hvis vi ikke bor så langt fra hinanden, kan vi jo ses engang imellem, til hyggesnak på cafe eller måske i stalden og hygge nusse om hestene. Jeg bor i Bjerringbro, men har bil så jeg kan køre ud, bare det ikke er alt for langt væk. smiley

Håber at høre fra dig/jer. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  heste veninder
  • #1   2. jan 2014 jeg bor i brønderslev i nordjylland, men kommer med jævne mellemrum til viborg.
    overvejer også og flytte til viborg hvis jeg kan finde et job her nede


  • #2   2. jan 2014 hej jeg bor i karup J det er self ikke lige rundt om hjørnet men stadigvæk ikke vildt langt væk jeg er 25 er gift og har en datter på snart 1 år har osse egen hest en plettet en af slagsen som jeg starter lidt stævner på smiley

  • #3   2. jan 2014 Jeg er også interesset. Bor godt nok i Aulum, men mangler også nogle at snakke hest med

  • #4   2. jan 2014 Jeg bor i Spentrup ved Randers, 33 år, gift, 4 børn i alderen 5 - 14 år, har Welsh ponyer smiley

  • #5   2. jan 2014 Jeg er også frisk på nogle hesteveninder smiley Jeg bor godt nok i Kolding. Jeg er 27 år og har 2 arabere smiley

  • #6   2. jan 2014 desværre har jeg ikk egen hest.. men rider anders.. lige pt skal jeg til at starte op på en hest, på 180 i stang... shit der er sq langt ned

  • #7   2. jan 2014 Hej. Jeg kunne også godt savne lidt selvskab. Jeg bor uden for Langå i lille Dagsvad. Så der er jo ikke langt til Bjerringbro herfra. Har mand, 5 børn og en masse heste. Men det kan du altid få mere afvide om, hvis du skulle være interesseret. Jeg er 36 år. Men du kan da ta' et kig på min profil.
    Håber, at høre fra dig.

    Mvh. Louise


  • #8   2. jan 2014 Ihh jamen dog, jeg havde på ingen måde regnet med at få Så mange henvendelser, jeg er helt overvældet. smiley
    jeg er rigtig glad for alle jer der har svaret, det er rart at vide at der er flere som har det på samme måde som mig, så er man ikke alene. smiley

    louise n: fedt at du bor så tæt på, det er jo en smuttur fra mig. Jeg har sendt dig en venne anmodning, og tænker vi kan snakke videre over private beskeder. smiley

    Formanden: jeg har også sendt dig en venne anmodning, og syns også vi skal skrives ved over privat beskeder. Jeg kender meget fint vejen til Spentrup, for der bor min bror og svigerinde, så der kommer jeg ind imellem, og det er i øvrigt også dejlig tæt på Bjerringbro. smiley

    ZaP: Karup J er en lille køretur, men jeg kører den gerne hvis det kunne være noget, så er det heller ikke længere. smiley Lad os snakkes ved over privat beskeder.

    Tusind tak for alle jeres henvendelser, til jer andre der bor lænere væk, hvis ikke vi kan ses fysisk så ofte, så kan vi da altid skrive sammen, herinde eller over mail, og udveksle erfaringer, oplevelser osv. Jeg har før hat pennevenner, og det er da også ret hyggeligt. smiley


  • #9   2. jan 2014 i øvrigt, dejligt at så mange af jer har børn, jeg er selv gift og har en datter på 2, og vil gerne ha flere børn. Så, dejligt at vi også har det til fælles, kun et plus. smiley

  • #10   2. jan 2014 God ide. Vi snakkes ved pb.

Kommentér på:
heste veninder

Annonce