{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Herning ;D Hest og Rytter ;D {{forumTopicSubject}}

Jaaa, vidste ikke heeelt om det skulle under OT eller GD, så det blev lige Generel Diskussion da det jo på en måde omhandler heste ;D

Tænkte på om der er andre end mig der bare glæder sig og allerede har tænkt på hvad de skal have ;D?

Selv har jeg skrevet det hele ned så jeg ikke glemmer noget smiley

FRIDA:
Pessoa longesystem.
RBH Platinum Black dressurunderlag, Cabernet.
Dækken.
Tilskud til foder.
Todelt bid - Fullcheek, Muffebid, Baucher.

ANDET:
Støvlestivere.
Støvletaske.
Swarovskisten m. hotfix + hotfix jern.
Pandebånd m. rille. Svung.
Sikkerhedsvest med lameller str. XS.
String til stick.
Ridebukser, højtaljede.

MAGGIE:
Kombineret sort trense.
Martingal.

Den eneste jeg ikke har fundet på noget til endnu er Kurt x3

Det er dog kun ting jeg gerne vil have - tror slet slet ikke min pengepung er så stor x3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herning ;D Hest og Rytter ;D
  • #1   20. jan 2014 Vi glæder os oz helt vildt smiley
    Jeg skal ikke ha noget, men ender nok med at fylde bagagerummet smiley


  • #2   20. jan 2014 Ej, hvor jeg glæder mig til hest & rytter jeg har med vilje ladet være med og købe alt for meget til min nye hest så jeg bare kan shoppe af mok der oppe! smiley Har bare ikke sparet alt for meget op! smiley

  • #3   20. jan 2014 Jeg har sparet næsten 6.000 kroner op - og det er planen at bruge dem alle! smiley Har ikke skrevet så mange til på listen, men det meste er også ret dyrt udstyr smiley

    Sikkerhedsbøjler
    Klokker med lam
    Showshine
    Kingsland ridesokker
    Kingslands stævneridebukser
    Kingsland ridebukser i navy
    RBH sæt i hvid

    smiley


  • #5   20. jan 2014 Jeg mangler en del til Frida fordi hun skal ryttertilvænnes i år, og tilrides næste år, såå x3

    Og Maggie er ikke min, men køber dog et hovedtøj til hende - eller egentligt til hendes ejer - fordi jeg nu har haft Maggie mere eller mindre som min egen siden maj smiley
    Sødere ejer skal man skisme lede længe efter smiley
    Så det er lidt som et 'tak for lån' smiley

    Og martingal er mest til Maggie, dog skal den også kunne passe Frida, hvilket den sikkert også kommer til smiley


  • #7   20. jan 2014 glæd jer til det nye rbh smiley det er sååå fedt smiley

  • #9   20. jan 2014 Synes snart det er ved at være for dyrt at tage derned, 140 kr ved indgangen om lørdagen! Fredag 120 kr....

    Jeg kan stadig huske da det kostede 50 kr og var gratis om torsdagen...


  • #10   20. jan 2014 Jeg glæder mig ogs syyyyygt meget!:D jeg skal have en sidepull, et lilla longetov, lilla, grime, ridestøvletaske, måske en rebgrime...? xD og hvis jeg har fået en hest på det tidspunkt skal jeg sikkert ogs have en masse skrammel til ham/hende smiley

  • #11   20. jan 2014 Jeg skal for en gangs skyld ikke rigtig have noget dernede. Jeg plejer altid at skrive lister, men jeg finder aldrig halvdelen af det, så det er jeg holdt op med.

    I år har min mor og jeg også valgt at vi vil til gallashowet, uden at købe ekstra billet til messen. Så vi har ikke så lang tid på massen, men vi skal da lige derind omkring. :o)

    Men jeg skal ikke have noget. Jeg har brugt alt for mange penge i Herning gennem årene, nu må det stoppe!


  • #12   20. jan 2014 Nok en ny trense til den grime smiley

  • #13   20. jan 2014 Jeg har aldrig brugt ret mange penge dernede for synes det er dyrt dernede, nogle få butikker af de udenlandske har nogle ok tilbud, men de danske ved sgu godt hvad de vil have for tingene...

  • #14   20. jan 2014 Jeg synes nu som regel det er billigere end normalt. :o) Men det kommer nok an på hvor man går hen, og hvornår man kommer - og om man er kræsen med mærker. Søndag er der fx altid gode tilbud næsten overalt.

  • #15   20. jan 2014 glæder mig så meget, i år skal min kæreste hives med, glæder mig til han skal se min verden når det er allerbedst:)¨
    desværre er min hest udlånt i øjeblikket, så vil være lidt spild, men tror nu ikk jeg kan lade vær med at købe noget;)


Kommentér på:
Herning ;D Hest og Rytter ;D

Annonce