{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Osteopat, kiro, fys, KST, hvad skal man vælge? {{forumTopicSubject}}

Der er jo så mange forskellige der kan behandle hestens muskulatur og bevægeapparat!

Så kom jeg til at tænke på hvilke man skal vælge ift. forskellige skavanker, og det må i herinde jo være eksperter på!

Hvis vi nu har en hest der har stået stille i laang tid, mistet alle muskler, øm i ryggen og stiv efter den lange pause, hvilken behandlingsform skal man så vælge?

Hvis man har en hest der har et kæmpe galopproblem og spænder op i halsen og i kæben, efter galop som generelt bare mangler muskler, og har de forkerte muskler?

Hvilke behandler bruger man bare generelt til hvilke problemer? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Osteopat, kiro, fys, KST, hvad skal man vælge?
  • #1   23. jan 2014 Jeg ved ikke andet, end at jeg til enhver tid ville anbefale (og selv bruger) hende her: http://www.hestefys.dk/
    Hun er sindssygt dygtig, og har simpelthen udrettet mirakler med min hest. Første gang vi havde hende ude, havde vi ikke noget særligt problem i tankerne, det var mere bare som tjek, men hun fik virkelig løsnet ham op, og han var en helt anden og meget nemmere hest at være på efterfølgende.

    I efteråret havde min hest så stået stille i et par måneder, fordi han var halt efter at have siddet fast i sit dækken. Karin undersøgte ham og rettede det, der sad skævt og var låst efter uheldet (bækken, hofte og lænd, mener jeg), og efter et par dages restitution var han helt haltfri.
    Hun er vildt dygtig og super god til at forklare, så man ved, hvad der foregår, på en rigtig god måde. Og så holder hun også gode foredrag smiley


  • #2   23. jan 2014 Jeg har en der efter dyrlægens vudering muligvis har wobbler syndrom bedre kendt som slinger. Men da jeg ikke helt kan få det til at hænge sammen har jeg bestilt en tid ved Gitte Søby, hun er fys og osteopat. Min hest har nemlig også et skævt bækken, som min dyrlæge, der også er kiropraktor ikke vil røre ved.
    Jeg er meget spændt på om hun kan hjælpe!


Kommentér på:
Osteopat, kiro, fys, KST, hvad skal man vælge?

Annonce