{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Billig opstaldning nær storkøbenhavn? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger billig opstaldning nær storkøbenhavn til en shetlænder vallak. Nogen der kender et sted?

Krav:
- Jeg skal bare kunne træne som jeg vil.
- Jeg skal selv kunne vælge underviser.
- Der skal fodres, men jeg køber selv foderet.
- Pris ca. 1000 kr.
- Boks eller løsdrift er lige meget. Hvis det er boks, skal der kunne blive lukket på og af fold.
- Jeg skal kunne have udstyr, spåner osv. stående.
- Der SKAL være ridebane med lys.
- Det skal være en privat gård.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig opstaldning nær storkøbenhavn?
  • #2   8. feb 2014 Det bliver ærligt talt nok svært for dig, at finde noget til omkring 1000 kroner. Jeg står selv i en løsdrift i Storkøbenhavn og betaler 2200 kroner, hvilket er meget normalt for området.

  • #3   1. apr 2014 Hej.

    Jeg kan helt klart anbefalde det sted jeg står. Det er i snekkersten og jeg bor selv i københavn / østerbro. Det tager 30 min i regional toget.

    Der er:
    Vinterfold hvor de står ude i min 9 timer og bliver derefter lukket ind, for muget boks og fodret alle dage undtagen 1 hvor du har stalddag (det er nemt og hurtigt overstået). Der er 8 bokse i alt og en ledig.
    Sommerfold (kæmpe mark) hvor de går døgn fra maj af så vidt jeg ved.
    Det koster dog 2500kr for hest og 2200kr for pony, men det er inklusivt ALT!:
    Træpiller som bund.
    Hø.
    Og foder (Hvalset byg, build up mix, brogaardens face 7 og lucerne).

    Der er en god oplyst 20x40 ridebane, stor jord - springbane, roundpen, store græs/sommerfolde, jordfolde og sygefold. Der er både indendørs og udendørs striglepladser, undendørs vaskeplads og solarielampe på staldgangen. Vi har ikke ridehus på gården, men der er ca 10 minutters skridt-gang til fint nybygget 20x40 ridehus.
    Det ligger lige op ad skov, strand og marker. Og offentlig transport tæt på gården.

    Her kan du se annoncen: http://www.dba.dk/opstaldning-i-3070-snekkersten/id-1003047708/

    Det skal lige siges at de selv har en miniature vallak som din kunne lege med hvis de klingede smiley


  • #4   1. apr 2014 Skriv eventuelt til mig hvis det har interesse. Vi er forresten to piger på 13 (jeg har hest) og den anden pige har part, og en pige på 12 som også har part og så er der gårdejeren og gårdejerens børn.

    Vi har det super hyggeligt herude, og man må selvfølgelig træne som man vil smiley der er også en billig ridelejr man kan vælge at tage med på smiley

    Billedet er et fjolle selfie med den fine hingst på gården smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Billig opstaldning nær storkøbenhavn?

Annonce