{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Hvilket foder til DV vallak på 8 år?? :-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg vil rigtig gerne have min DV vallak kørt over på noget andet foder, da han absolut ikke fungere på det han får nu - det han får nu er Pavo All sports (det er det foder rideskolen har, og alle blev tvunget til at skifte over på det), men nu er vi så flere der har, kunne konstatere at vores heste ikke fungere optimalt på det foder.

Jeg har en Dansk Varmblods vallak på 8 år, han bliver redet fast 6-7 dage om ugen (han bliver primært brugt til springning) og bliver redet meget seriøst.

Han er egentlig i OK huld, men han mangler lidt energi og gnist i sær når han skal springe (dvs. ikke ’’varm energi’’ fra f.eks. hvid havre), også er hans pels blevet rigtig mat, og vil ikke rigtig gro ud igen, efter han er blevet klippet (og efter Pavos foderskema, skulle han være dækket fuldstændig ind) men så alligevel…

Jeg søger et kvalitetsfoder der ikke koster en bondegård, DOG vil jeg hellere have kvalitet ti en højre pris, og at han så ikke skal have så meget af det, frem for noget billigt ’’lorte foder’’, han skal have en masse af - for jeg ved udmærket godt at kvalitet og pris hænger gradvist sammen!

Så kom frisk! Hvad kan I anbefale? :-))

Før fik han sort havre og noget müsli fra Equsana, og fungerede egentlig fint på det og så super godt ud, men eftersom de har lavet alle deres produkter om, kan jeg ligeså godt se på hvilke andre muligheder der er smiley

Sådan så han ud i sommers, inden han blev skiftet over på Pavo foderet - dette billede er taget i sommers, 1½ måned, før han blev skiftet over på Pavo foderet:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder til DV vallak på 8 år?? :-)
Kommentér på:
Hvilket foder til DV vallak på 8 år?? :-)

Annonce