{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fra boks til løsdrift
  • #1   27. feb 2014 Hvis de ikke er barberet kan du sagtens gøre det nu. Vi har lige købt en ny islænder og hun var vandt til boks om natten og nu går hun i løsdrift, med mulighed for at gå ind i en lade

  • #2   27. feb 2014 den hest jeg passer kom fra stald til at gå på fold om natten her da der var sne smiley det var intet problem, han havde dog også en kæmpe vinterpels og svedte når han stod inde om natten smiley
    han blev dog rykket ret akut, da han blev udstøt nede på den fold han gik på og decideret var gået hen og begyndt at panikke når han skulle forbi de andre heste smiley nu går han på en fold hvor han heldigvis fungere, og det har intet problem været at rykke ham ud om natten smiley


  • #3   27. feb 2014 De er ikke klippe men de er begyndt at fælde.

  • #4   27. feb 2014 Med shetteren er der absolut ingen problemer, de har så tyk en pels dem behøver man ikke en gang et læskur til (ifølge loven).
    Haflingerne, det er jo den tyrolske fjordhest (eller den tyroslke islænder om du vil) de skal nok også klare sig. Kommer selvfølgelig lidt an på hvor tyk deres pels lige er, men hvis løsdriftstalden giver godt med læ fra alle sider og der ingen træk er, så kan jo bare gå derind hvis de synes det er koldt.
    Så jeg kan ikke se problemer i det.
    Det er klart de begynder at miste deres vinterpels nu, der kommer lysere tider smiley


  • #5   27. feb 2014 Så længe de har et skur med varme nedefra og masser af mad så er det INTET problem. Jeg har fået grønt lys til at smide min klippede ud i løsdrift bare jeg sætter den op i gram i dækken, og de vil få læskur med varm bund smiley Sammen med en hoppe der bare går med dækken og ikke er klippet. smiley Så ingen alarm smiley

  • #6   27. feb 2014 Det burde du helt sikkert kunne smiley

  • #7   27. feb 2014 De vil højst sandsynligt nyde at komme ud smiley Har selv en haflinger og en shetlænder der går i løsdrift. Og de kan jo heldigvis selv sætte pels efter hvor koldt og varmt det er. smiley

Kommentér på:
fra boks til løsdrift

Annonce