{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Herning, hvor stort ? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skal for første gang til hingstekåring i herning. Har galla billet, men kommer omkring kl 10 om formiddagen, da jeg skal køre med andre derned.

Når man skal have en hel dag til at gå dernede, bør jeg så købe en billet kun til hest og rytter messen, eller den anden billet til 340 ?
Synes godt nok priserne er peberet. Kan man overhovedet købe den store billet ved indgangen ?

Kan man godt få mange timer til at gå på messen og er der ting at se på messen udover hesteudstyr ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herning, hvor stort ?
  • #1   7. mar 2014 der er rigtigt meget at kigge på på messen - om du kan få hele dagen til at gå ? - svært at sige men på www.hestogrytter.dk kan du få et indtryk af de mange udstillere - mener da også du kan gå ind i den ene opvisningshal B på den "billige" billet - bare ikke auktionen - den skal betales ekstra

  • #2   7. mar 2014 Altså jeg får snilt 2 dage til at gå dernede. Så hvis det er første gang du er der, tror jeg ikke du skal regne med, at du begynder og kede dig - der er masser at se på og give sig til smiley

  • #3   7. mar 2014 Jeg var kun i hest og rytter igår fra kl 15.30 til 20, jeg nåede slet ikke i hal B eller i stalden , så jeg skulle have haft noget mere tid, så tager muligvis afsted igen på søndag.

  • #5   7. mar 2014 Jeg får alle dage til at gå der nede smiley

    Der er jo ikke kun hest og rytter du kan se på den "lille" billet til 140 kr.
    Du kan også komme gratis ind i stalden og kigge, hvor der jo er rigtig mange heste, man skal rundt og kigge, så kan du også komme ind i hal B (rundbue hallen) og der ses forskelligt ridning, der er meget med de unge heste.

    Den store bilet til hal M (og alt det andet også) er mest til dem, som vil se stævne klasserne og kåringen, som mange avlere jo kan være intra i...

    Og så er der jo både to store haller med ride udstyr og en hal med trailer og spring osv.


  • #6   7. mar 2014 Tusind tak for jeres gode svar. Jeg tror jeg nøjes med en billet til 140 kr så. For det andet bliver vist for peberet, når jeg også har bestilt gallashow billet.

  • #7   7. mar 2014 Vi når sjældent hele vejen rundt, fordi der er så meget. Hvis man ikke skal have noget og ikke vil kigge på rideudstyr, kan det selvfølgelig godt være lidt langtrukken, men der er VIRKELIG mange stande og ting at se. :o)

    Og så kan man jo altid gå ind i fx stalden. :o)


  • #8   9. mar 2014 Hej igen, så var jeg i herning i går. Købte kun 140 krs biletten og det er jeg glad for, det andet havde været spild af penge. For hold da op hvor er det stort ! Og hold da op hvor var der mange mange mennesker. Men det var rigtig godt og selvom det var en vildt lang dag, så kunne man sagtens få tiden til at gå. Man skulle jo også lige holde pause ind i mellem eller stå i kø til toiletterne !

  • #9   9. mar 2014 For første gang brugte jeg kun omkring 2 timer + gallashowet. Jeg tror jeg var begge haller rundt, nogenlunde, men købte ikke noget og var ikke rigtig inde nogen steder, så det går jo lidt hurtigere. :o)

    Det er også første gang jeg kom hjem med flere penge, end jeg har brugt - jeg brugte nemlig kun penge på mad. :o)


Kommentér på:
Herning, hvor stort ?

Annonce