{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Mylerbid? {{forumTopicSubject}}

Hej alle søde HG'ere! smiley .

Nu var jeg i Herning i går og snakkede lidt med en af sælgerne omkring Mylerbid. Det lyder jo ganske godt når der bliver fortalt om dem, men de fleste sælgere kan jo sælge sand i Sahara smiley .

Hvad er jeres erfaringer med Mylerbid?
Hvilke har i, og hvilke vil i anbefale? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mylerbid?
  • #1   8. mar 2014 Mine heste går kun med Mylerbid og jeg kan tydeligt mærke forskel på alm bid og Myler bid. Mine bliver mere afslappede og vil gerne have biddet i munden.

  • #2   8. mar 2014 Min går også med myler bid af level 3 og han går meget bedre på det smiley

  • M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 324
    #3   8. mar 2014 Den eneste grund til at jeg sælger mine er, at min islænder trives bedst med lidt tykkere bid (16 mm). Men Myler er, til rigtig mange heste, noget af det bedste man kan få, er min erfaring. Desværre bare DYRE i nypris.

  • #4   8. mar 2014 De er rigtig dyre i nypris, hvilket også er en af grundene til at jeg gerne ville læse andres erfaringer i stedet for bare at stole blindt på en sælger smiley

  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

    Følgere: 4 Svar: 298
    #5   8. mar 2014 Min fungerede desværre ikke på et myler bid. Han trives bedst på et tykkere bid.
    Går bedst på et Hs Dynamic tredelt muffebid som jo desværre er lige så dyre som myler


  • #6   8. mar 2014 Jeg kan varmt anbefale mylerbid.
    Jeg har tidligere brugt MB02. Hestene har mulighed for at fiksere bidet, så det ikke krøller sammen i munden og skaber uro.
    Jeg har dog solgt min igen, da jeg ikke længere har hest. Jeg gav 710 for mit og solgte den for 500. Dvs hvis du fortryder dit køb, har du nemt ved at komme af med dem igen, da de netop og nu er meget populære.


  • M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 324
    #7   8. mar 2014 Heidi, vil ikke sige det er decideret nemt at sælge noget disse dage...heller ikke Mylerbid. Kan selvfølgelig være der bare ikke er den store efterspørgsel efter de modeller jeg skal af med...

  • #14   8. mar 2014 Til jer der har Myler bid: Hvordan fandt i ud af hvilket level jeres hest skulle bruge? smiley

Kommentér på:
Mylerbid?

Annonce