{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Valg af opstaldning {{forumTopicSubject}}

Ih har været ude at se på 3 opstaldnings steder, da jeg skal flytte hypsen til sommer, og de var alle fine, synes det er så svært at vælge..
Mit problem er at jeg har 2 snart 3 små børn, så jeg kommer ikke i stalden hver dag og fastenfoder vagter kan blive lidt et problem da manden harbskiftende arbejdsdage og arbejder hele dagen når han er afsted..
Alle 3 steder er der ca lige langt til +- 5 min..

Sted1:
Fordele: lille roligt sted, voksne mennesker, nemt at komme til (2 busser en tæt på og en lidt længere, men mindst 5 busser i timen) folk virker rare og flinke, alt foder og strå incl.. Dyrehaven ved siden af smiley
Ulemper: Man skal selv muge, boks (vil helst løsdrift) folden på den anden side af vejen, ridebane bruges til fold om vinteren. 3 lukke ud/ind vagter om måneden.
Pris: dyrt (over mit tiltænkte budget)

Sted 2:
Fordele: lille roligt sted, løsdrift, ridebane, nemt at komme til (2 busser, en tæt på og en lidt længere 3 busser i timen) rigtig søde mennesker, bestemmer selv foder, og strå mængde.. Fint skur og gode tørre store folde.
Ulemper: løsdrift ligger et par hundrede meter fra stald og ridebane, ingen skov, 1 foder vagt om ugen, wrap gives på fold (frygter at min så ikke får det hele hvis de andre ejere giver mindre) ..
Pris: billigt, men så skal der købes foder, strå og strøelsen ved siden af..

Sted 3:
Fordele: løsdrift, intet arbejde, frit wrap om vinteren (græs om sommeren) ridehus, 2 baner og skov lige ved siden af. Kæmpe løsdrift fold (dog lidt våd i den ene ende)..
Ulemper: kun bus en gang i timen (og for langt at gå) stort sted, virker lidt uorganiseret (men hyggeligt)
Pris: middel (lige på mit budget)..

Alle steder virker gode og hestene så ud til at trives, så ulemper skal ikke ses som kritik, alle har jo forskellige krav og ønsker smiley

Hvad ville i vælge ? Det er til en 2 års fjord der skal igang med lidt jordarbejde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af opstaldning
Kommentér på:
Valg af opstaldning

Annonce