{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slagt og pas
  • #2   10. mar 2014 Det kan jeg godt se meningen i. Det har bare længe undret mig, da jeg ikke har vidst om det var for altid at passet skulle ind til landscentret eller hvordan og hvorledes :).

  • #3   10. mar 2014 Jeg troede Landscenteret beholdt det..Gør de ikke det? Hvis ikke bliver jeg glad i sorgen smiley

  • #4   10. mar 2014 Jeg har nemlig også altid troet at de beholdt passet, derfor jeg ikke var helt glad for tanken om hvis Natash skal slagtes eller sådan noget, for jeg vil gerne beholde hendes pas som minde :).

  • #5   10. mar 2014 Når hesten er død om så den er aflivet af dyrlægen, slagtet eller af naturlige årsager skal passet sendes til landscentret sammen med et stykke papir printet ud fra deres hjemmeside. På papiret skal dødsårsagen skrives og dato. Og det sender man så afsted. Hvis man vil ha passet retur kan man bare sende en kuvert med sit navn og adresse med, husk frimærker! Og så kommer det i løbet af en uge ca med et stort stempel mærke hvor der står ugyldigt eller lign på en af de første sider

  • #6   10. mar 2014 rikke - Ok smiley Mange tak smiley Håber det også gælder om 25 år smiley smiley

  • #7   10. mar 2014 Hvis man vil have passet tilbage skal man bare vedlægge en frankeret svarkuvert, og skrive man gerne vil have det.
    Så returnerer de det efter det er ugyldiggjort.


  • #8   10. mar 2014 Velbekomme;-). Jeg har nemlig valgt at få passet retur da jeg fik den ene hest aflivet i sommers og vil også ha det tilbage på den anden når den tid kommer. Mon ikke det kan lade sig gøre om 25 år også:-).

  • #9   10. mar 2014 Jeg fik akut aflivet en pony her i starten af '14, DAKA afhentede dagen efter. Jeg spurgte om de skulle bruge nogle papirer såsom hestepas, hvilket de sagde nej til.

    Jeg har så efterfølgende fået aflivet en anden pony, og står faktisk med to hestepas på de afdøde heste.


Kommentér på:
Slagt og pas

Annonce