{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

ridelærer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil lige spørge herinde om det kan være rigtigt at man betaler for undervisning og så sætter de andre der går til ridning til at undervise.Det skal man da have en udd til ridelærer/berider for at måtte. vil gerne vide hvilkne erfaring i har med det herinde. mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ridelærer
  • #1   18. mar 2014 Man behøver ikke være uddannet for at undervise, eller det kommer jo selvf. an på hvilket niveau der er tale om, men jeg vil sige at når i betaler for at det er en bestemt person der skal undervise dig og personen så sætter en anden til det, det er ikke i orden, kun hvis der ligger noget andet til grund som sygdom ved underviser eller noget andet smiley

  • #2   18. mar 2014 Jeg har kun min erfaring med mig, og jeg underviser elevhold smiley

    Vil man have undervisning på et højere niveau kan man få enetime, men hun er ikke uddannet noget, bare rytter og har selv redet Inter. mv.


  • #3   18. mar 2014 Man behøver ikke nødvendigvis uddannelse for at undervise smiley
    Elevhold kan man sagtens undervise hvis man selv går til ridning, for så vidt også privat, men det er jo op til rytter hvad man vil smiley


  • #4   18. mar 2014 Det er vel et spørgsmål om kvalitet, holdning,målgruppe og pris.

  • #5   18. mar 2014 Somme tider skal jo ride læreren også nogle ting, så denne må holde fri. Derfor kan det være denne sætter en anden til at undervise i stedet da ridelæreren mener denne person er kompetent nok til opgaven. Alternativet havde været at aflyse undervisningen!
    Dette er selvfølgelig noget der ikke bør ske ret tit. Gør det, så tag en snak og sig at dette ikke dugger for Jer så medmindre det er hun der underviser så stopper I og finder et andet sted! smiley Man behøver ingen uddannelse at have men man betaler jo gerne for at få en type undervisning..
    Mvh TT


  • #6   18. mar 2014 Mange tak for svarene herinde. ønsker jer alle en god aften smiley

Kommentér på:
ridelærer

Annonce