{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Æblecidereddike {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg efterhånden læst mange 'sur stråle emner' hvor folk anbefaler æblecider eddike mod det.

Mit spørgsmål er; bruger i det forbyggende altså evt. Hver gang i renser over, nogen gange om ugen, eller kun som behandlings middel?

Har nemlig købt det, og vil prøve det af, hvis han skulle få en omgang sur stråle. Men ville lige høre hvordan i bruger det (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Æblecidereddike
  • #1   30. mar 2014 Jeg har det i en sprayflaske og bruger det gerne hver gang jeg renser hove smiley

  • #3   30. mar 2014 Det siges at være et ret effektivt middel mod svamp, vira og bakterier. Jeg har ikke selv prøvet det på sur stråle (7-9-13 har det ikke været et problem), men jeg har selv brugt det med god resultat mod vorter og bumser, og myggestik, egentligt. Det er bare magi på flaske.

    Jeg tror dog ikke at det kan stå alene mod sur stråle, da det ikke fjerner årsagen (gerne at hesten står for vådt), men det kan helt sikkert hjælpe.


  • #4   31. mar 2014 Tak for svar (:

    Ved godt man skal kigge på årsagen. Synes bare der var så mange der havde råbt op om det var et vidundermiddel, så ville lige forhøre mig (;


  • #5   31. mar 2014 Da jeg selv havde hest kom jeg lidt af det i foderet fordi den ofte hævede i ganachen og andre steder i hovedet om sommeren. Dyrlægen sagde at det måske var pga øget spyt produktion fordi den kunne lugte det lange græs fra marken ved siden af men kun kunne nippe til det græs på egen fold. Han sagde jeg kunne give den lidt citron hvis jeg skulle til stævne ellers kunne jeg prøve æbleeddikecider til dagligt, eller syrlige æbler. Ville egentlig bare sige at det kan man også bruge det til smiley

  • #6   31. mar 2014
    Det kan også bruges til at udrense ved fx. en forgiftet hest ;o)


Kommentér på:
Æblecidereddike

Annonce