{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestedyrlæge i brande/Grindsted området
  • #1   18. apr 2014 Har du prøvet Helle Dyrlægerne om de tager ud?? Eller måske Ansager Dyrehospital?

  • #2   18. apr 2014 Jeg har i snart mange år brugt Claus fra Egtved Dyrlægerne, og har altid været SÅ glad for ham. smiley

    Min gamle hoppe havde tidligere været udsat for mishandling og misrøgt, så hun var meget skeptisk og til tider nervøs anlagt, men Claus tog sig altid den tid der var nødvendig med hende, var meget rolig omkring hende, og snakkede altid med hende, før, under, og efter undersøgelse/behandling. smiley
    Han var den eneste dyrlæge hun accepterede. smiley

    Min nye hest var til at starte med, det mange vil kalde en problemhest, men igen, Claus var super cool omkring ham, tog sig den tid det tog og snakkede med ham under hele forløbet. smiley
    Nu har han (heldigvis) kun været ude ved ham en gang, og det var bare en chipmærkning, men jeg er slet ikke nervøs over at skulle have Claus ud til mit bøve-hoved en anden gang. smiley

    Hvis man bare gør ham opmærksom på hvordan hesten er, og hvordan den kan reagere, så tilpasser han sig super godt efter hesten. smiley

    Jeg ved at der er rigtig mange der ikke bryder sig om Claus, da han er meget direkte, tingene bliver ikke pakket ind, og han kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade - det kan jeg så godt lide. smiley

    Jeg har selv hest i Grindsted og har tidligere haft i Jelling og Kolding, så de kører et godt stykke ud. smiley


Kommentér på:
Hestedyrlæge i brande/Grindsted området

Annonce