{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Sommergræs {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg skal højest sandsynligt have min islænder på sommergræs i 3 måneder fra Maj af.
Han er i gang med at blive græsset ind der hjemme, og det går ok. I starten fik han tyndskid, men nu er han oppe på 6 timer uden problemer - man siger jo efter de 4-6 timer kan de gå døgnet rundt smiley

Men det vi har der hjemme er havegræs, hvor der kun har gået heste i et par år. Det græs han skal på, har der gået heste i over 30 år + den ene mark som de skal gå på i perioden (3 måneder) er gødet med lidt kunstgødning. Dog så græsset ikke virkelig kraftigt ud.. Det sagde ham som ejer stedet også at det ikke var - men man kan jo aldrig være for forsigtig..

Tror i, at det vil være farligt at putte ham på det græs? Jeg har lidt nerver over det.. Lige nu er han i perfekt foderstand - det ville ikke gøre mig det store at han fik en sommervom, så længe det ikke bliver alvorligt.

Jeg har fået tilbudet til sommergræs i gave, da min hest normalt står virkelig langt væk fra mig. Sommergræsset ligger i cykel afstand væk.

Ville det være dumt at sende ham på sommergræs? Vil han kunne tåle det her græs? Der er mulighed for at få ham på en jordfold, hvis han nu ikke kan tåle det, og bliver meget fed..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommergræs
Kommentér på:
Sommergræs

Annonce