{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Line L
Line L
Tilmeldt:
16. jun 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14

forvirret {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Der er den her fyr jeg mødte i byen og efterfølgende snakkede vi sammen. Han bor i Aalborg og er 25 år og jeg i Horsens. Man kunne tydeligt se, at der var kemi imellem os. Så tog vi selvfølgelig på date og det gik fint, vi snakkede også sammen efterfølgende. Han ringede tit til mig og vi snakkede godt som altid, han kunne godt lide mig og jeg også ham. Dog hørte jeg så, at han havde et temperament og havde en tendens til at blive jaloux. Det går først galt, da han er uærlig overfor mig og fortæller ikke at han har været i byen (hvilket der ikke er noget galt med). Jeg skulle måske ud i byen til en fødselsdag, hvilket jeg sagde til ham, men vi kom ikke ud. Også spurgte jeg ham hvad han havde lavet i lørdags, så siger han at var med nogen venner, men fik at vide af min veninde at han var i byen. Uærlighed er aldrig godt. Problemet er bare vi skulle ses, men han siger at han ikke har penge eller det kniber og vil have mig til at komme. Men jeg føler det er en dårlig undskyldning, fordi han kan tage i byen osv, men ikke komme. Jeg føler mig ikke sikker endnu til at komme til ham, derfor betyder det meget for mig at han kommer til mig igen. Sidst gang mødtes vi halvvejs. Efterfølgende har vi ikke snakket sammen, da det irriterer mig at han ikke kan forstå mig og han prøvet så at gøre mig jaloux over fb, ved at melde sig til alle mulige begivenheder, og tage alle mulige steder og prøvede at skrive med andre piger. Det er tydeligt, at se han søger min opmærksom, men jeg ignorerede ham, da jeg syntes at det var barnlig opførsel og man burde kunne kommunikere med hinanden. Jeg blev træt af at se på hvordan han blev ved med at melde sig til begivenheder og gøre mig jaloux og derfor slettet jeg ham som ven fra fb, var det barnligt? Jeg gad ikke finde mig i det, for jeg kunne se at han blev ved og ville mig til at kontakte ham, men den glæde vil jeg ikke give ham. Da jeg synes, det lyder som kontrollerende, som om " se jeg kan få alle piger jeg vil have". Hvad er der galt med dig agtigt. Har jeg gjort det rigtige? Jeg er selvfølgelig ked at af det skulle ende sådan, fordi jeg ville aldrig kunne finde på at gøre ham ondt på nogen punkter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forvirret
  • #1   27. apr 2014 hvad er det egentligt du er forvirret over ?
    i er ikke en gang kærester og han gør så meget for at gøre dig jaluox, han kan kun være skidt bekendtskab


  • #2   27. apr 2014 Har du været ærlig over for ham, og fortalt at det undrede dig, at han ik havde råd til at besøge dig, men han har råd til at tage i byen og deltage i alle mulige arrangementer?

    Ja jeg syns du var barnlig at slette ham som ven.



  • #3   27. apr 2014 havde nok bare sendt ham ud til højre, folk der ikke fortæller sanheden eller undlader halvdelen kan man ikke bruge til noget

  • #4   27. apr 2014 Hvordan kan du vide at han melder sig til begivenheder for at gøre dig jaloux? Måske har han bare allerede aftalt det med sine venner? Kan heller ikke se noget galt i at han prioritere en bytur med sine venner over en pige han har set en gang.

  • #5   27. apr 2014 Arrg der er vidst ikke så meget at gå efter der, den måde jeres bekendtskab allerede har udviklet sig så ville jeg godt nok ikke gide at bruge min tid på ham. Bare detaljen i at en mand på 25 endnu ikke har nok styr på sin økonomi til at have penge sidst på måneden synes jeg siger det hele om ham.. Dårligt bekendtskab tænker jeg, ikke noget jeg ville gide at bruge min tid på..

  • Line L
    Line L Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #6   27. apr 2014 Jo, jeg har spurgt ham hvordan han så kan tage i byen, men ikke komme. Han siger så, at han hans venner betaler når han er i byen, altid. Det tror jeg ikke på, hvilket jeg også sagde. Jeg vil vise ham, at jeg ikke finder mig i det. Fordi han ikke meldte sig til begivenheder før, men gør det b.la. fester, efter han har sagt at han ikke har penge og han kan se at jeg ikke kontakter ham. Er man ikke uærlig, fordi man skjuler noget og vil fremstå i et bedre lys? Måske tegn på usikkerhed?

  • #8   27. apr 2014 kan heller ikke se det store problem, du er irriteret over ham, tror at de få ting han gør, gør han for at irriterer dig, og i har set hinanden én gang? smiley
    Jeg ville nu nok bare havde ladet den ligget smiley


  • #9   27. apr 2014 Jeg synes det er barnligt det med at slette ham som ven. Seriøst, er facebook blevet til vores liv nu, eller hvad?

Kommentér på:
forvirret

Annonce