{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

HJÆLP: PONY KLØR SIG {{forumTopicSubject}}

Min lille hingst klør sig. Han for det HVER ENESTE sommer. tror måske det er en slags sommer eksem/kløe måske?

Han har kløet næsten hele manen/manken af og det øverste at halen af. Han klør sig også på kroppen. Han klør sig så voldsomt at der kommer sår. Udover det skæller han helt vildt. Jeg har færdig behandlet ham med: Blue hors anti kløe liminent, men det virkede ikke.

Jeg har prøvet med MANGE shampooer og cremer osv. mod skab, mod kløe, mod skæl men ingenting virker.

Har i erfaring med noget, må i meget gerne skrive det.

Jeg har tænkt på eksem dækken, men virker det?
Han bruger str: 85 cm, kan det fås så lille?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP: PONY KLØR SIG
  • #1   10. maj 2014 har du tjekket det ikke er lus det får de små nemt med deres lange pels min den ene kløede sig vildt som din og mistede hår jeg gav den avantage (til hund over 25 kg) dyrlægens anbefaling 1 pipette og igen 4 uger efter og nu det væk

  • #3   10. maj 2014 Min pony havde samme symptomer sidste år. Hun kløede både man og hale helt i stykker og havde netop også meget skel. Vi prøvede også alverdens anti-kløe produkter, men intet virkede 100 %. Vil helt klart anbefale insektdækken. Det har hjulpet rigtig meget og min pony er ikke sur over at skulle have det på! Tvært imod kravler hun næsten selv ned i det, da det hjælper så meget. Man kan evt. supplere med insektspray og anti-kløe i dagtimer og så kun give dæknet på om natten og i skumringerne hvor insekterne er værst. smiley

  • #4   10. maj 2014 eksem dækken det virker!! ikke insekt! men eksem dækken smiley på med det

    og vask i saltvand


  • #5   10. maj 2014 Det eneste der hjælper er Itch Stop Complete - alt andet duer ikke : (link fjernet)

    Bliver det ved er du nok nødt til at købe et eksemdækken til den lille fyr.

    (har selv 2 eksemheste på over 25 år)


Kommentér på:
HJÆLP: PONY KLØR SIG

Annonce