{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Græs på fold = mindre hø i boks
  • #1   22. maj 2014 Satchmo får godt nok wrap og ikke hø smiley men han gider ikke rigtig røre det når han kommer ind om eftermiddagen.. han går ude fra cirka 08-15 på græs hver dag. Når han så har været ude og ride, vil han gerne spise sit wrap - men han spiser betydeligt mindre end før. Tror han får spiser næsten 2 kg. mindre end før han kom på græs.

  • #2   22. maj 2014 Jah mine spiser næsten intet wrap/hø nu de er på græs..

    Spiser max 3-4 kilo hvor hun før spiste 12-15 kilo

    Hun er på græs mellem 8-10 timer =)



  • #3   22. maj 2014 Nå tulip kommer ind på boks går der omkring 4 timer før hun overhoved overvejer og røre sit hø

  • #4   22. maj 2014 her går mine på græs fra ca. 9 - 15 og ellers på en anden fold med hø. 3 heste spiser ca. 1½ skive hø fra en minibig om dagen nu her hvor de spist 2½ skive da de ikke fik græs så ja de spiser en del mindre og står i de først 2-3 timer og sover når de kommer ned fra græsset.

  • #5   22. maj 2014
    Har nemlig et dyr der spiser max 2 kg, hvis det overhovedet er det hun får ned - nok nærmere 1. Hvilket genere mit foderhoved, fordi jeg så tænker at hun ikke æder noget i lang tid af gangen - hvilket jo ikke er sundt.


  • #6   22. maj 2014 Hun spiser nok bare en lille mundfuld af gangen.. Min hoppe er forresten ifol. 16 dage over termin så hun skal alligevel have en del ned.

    Hun få kun vitaminer og meget lidt sort havre og lidt fiberpiller.

    Men mun hopper tager nogen gange bare en mundfuld eller 2 engang imellem. (jah jeg sidder og glor på hende hele aften og det meste af natten såååh jah ved ca meget godt hvad hun laver Zzzzz)


  • #8   22. maj 2014 vores fold blev delt meget op og vil så blive flyttet lidt af gangen når de har fået spist det styk først da selena ikke kunne tåle så meget på engang.

    de går ude fra kl. 7.45 til så længe så mugligt. og de spiser ikke særlig meget hø de for to når de kommer ind og det er kun det lille der er tom til næste dag, de store er ikke mere end aller højst halv tomt.

    de skal begge have så meget så muligt så der heller er lidt tilbage ellers går deres mave i står og de bliver dårlig, selena har altid haft det med sin mave.


  • #9   22. maj 2014 Jeg kan tydeligt mærke på mine fire piger, at græsset fylder. De går i løsdrift, men de spiser ikke halvt så meget hø som de plejer smiley

  • #11   22. maj 2014 Mine går ude på græs fra kl 08-21.. Mine gider næstenikke spise deres hø når de kommer ind. så de får kun meget lidt hø i boksen.

  • #12   22. maj 2014 Mine får næsten ikke hø længere, de spiser det ikke, eftersom de står på græs fra 8-21 smiley

Kommentér på:
Græs på fold = mindre hø i boks

Annonce