{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i Haslev
  • #1   22. maj 2014 4H evt.
    Alhambra, (er dog lige blevet solgt så er ikke sikker på det fortsætter med at hedde det)


  • #2   22. maj 2014 Hvad er 4H?

  • #3   22. maj 2014 det er en spring minded ny uddannet ( sidste år) beridder der har over taget (alhambra) ved navn katja kavanagh,

    flink pige og med gå på mod må det siges.

    det koster ca 2850 om måneden hvis du ikke selv vil tage ind. kan ikke huske de mere konkrete priser, men der var forskellige løsnings modeller.

    ved hun har planer om der til efter året kommer fiberbund i ridehuset, og når det er klaret så er stedet faktisk super lækkert for spring og dressur ryttere..


  • #4   22. maj 2014 kan du oplyse adressen?

  • #5   22. maj 2014 http://www.teestrup4h.dk/


  • #6   22. maj 2014 Ville så ikke anbefale Alhambra længere, er netop flyttet derfra efter at have været opstaldet derude i knap 7år... De nærmere omstændigheder ville jeg ikke komme ind på, men der var ikke en måde jeg havde lyst til at have hest på, men derfor er det jo ikke sikkert at andre har samme menig smiley

  • #7   22. maj 2014 Nanna: har aldrig selv stået på alhambra, men jeg tror det kommer meget an på hvad man gerne vil have, og give! smiley

  • #8   22. maj 2014 Julie: Det kan vi sagtens blive enige om! Det er også derfor jeg ikke ville specificere meget nærmere, hvorfor det ikke er noget for mig længere, da folk søger noget forskelligt. Men kan da sige, at en af de primære grunde til jeg flyttede var foldtiden, 4-5 timers fold er alt for lidt i min optik, mens andre ville synes det var rigeligt...

  • #9   23. maj 2014 kig på denne (link fjernet)
    lækkert sted med gode muligheder.. har selv stået der smiley


  • #10   23. maj 2014 Nanna: nu står jeg selv lige overfor alhambra, min hest er altid ude fra 6:00 morgen til 21:00 aften.
    Men jeg har aldrig set hestene dr ovre være ude til nærmelsesvis ligeså lang tid.
    Men er foldene ikke os ret små, altså her tænker jeg specielt jordfoldene?? smiley


  • #11   23. maj 2014 Jordfolden på alhambra er små da de kun går en og en og Julie vi dressur rytter gør tingene meget anderledes end westernrytterne. Det er to forskellige verdner ( og her er der INTET negativt om western, red selv western da jeg var ung).
    Tror ikke 4H tager 3 heste ind, tvivler på de har plads.
    Der er rideskolerne i området, men kig dig godt for ikke alle er lige gode :/.
    Det bliver svært at finde sted privat med plads til 3 heste, men måske er du heldig smiley


  • #12   23. maj 2014 Hej Nanna ( mig der har tre års hingsten)

    Jeg er jo ligesom Nanna rykket derfra efter ny ejer overtog da det blev for dyrt til min økonomi.

    Men adressen er: Videbæksvej 3 4690 teestrup Faxe kommune.



  • #13   23. maj 2014 Julie: Nej de gik ikke ude 6-21, men stadig en del mere end 4timer! Normalt gik de ude cirka 7-18 samt døgnfold om sommeren. Deres paddock's (jordfoldende) som de går på i vinterhalvåret, er rigtig nok ikke specielt store. Men tilgengæld er de drænet så der var aldrig mudder, og ville hellere have en lille tør fold end en stor fold med en masse mudder, da jeg har en hest der får mug af den mindste smule mudder...

  • #14   23. maj 2014 Jamen hej Line smiley Håber det går godt med dig og din skønne hest. smiley



  • #15   23. maj 2014 Det er os fint smiley
    Men tror bare at når man kommer ude fra, og ser hvor mange heste der egentlig er, og så kigger på jordfoldene, så ser det faktisk ikke ud af meget!
    Giver sig helt ret i det med mudderet folde, min gamle hest fik os muk af ingenting, så kan helt klart godt følge din tankegang omkring det! smiley

    Men har os hørt andre udefra sige! Det er meget små folde...
    Så jeg tror bare det er når man ikke kender så meget til stedet og hvad det er, så er det svært at forstå pointen med de små folde! smiley


Kommentér på:
Opstaldning i Haslev

Annonce