{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Tyske eller engelske hjemmesider med rideudstyr {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg vil høre om jeres erfaring med at købe udstyr i udlandet.
1) hvordan med leveringstiden?
2) hvordan med fragten?
3) var der overhovedet noget at spare?
4) hvad med evt reklamation?

Gerne link til den side i brugte og meget gerne skriv lidt om erfaringen generelt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyske eller engelske hjemmesider med rideudstyr
  • #1   29. maj 2014 Jeg har før bestilt noget tilskudsfoder hos futternundfit.de. De har et stort udvalg af tilskudsprodukter, og der er en del penge at spare. Fragten var heller ikke dyrere end herhjemme. Mener, at jeg fik pakken efter ca. 5 dage smiley
    For et par dage siden bestilte jeg nogle forskellige ting fra loesdau.de (de har simpelthen alt hvad rytterhjertet begærer!). Jeg får det tilsendt til min veninde i Tyskland, som tager det med til mig i skole, så her har fragten været gratis. Her har jeg bl.a. sparet 150 kr. på en mundkurv fra Greenguard smiley

    Inden jeg handlede på de to hjemmesider, sikrede jeg mig først, at hjemmesiderne var troværdige og havde fået gode anmeldelser


  • #2   30. maj 2014 www.rideaway.co.uk

    De leverer på ca en uge, og leveringer på op til vistnok 30kg (!!) koster 140kr. Det lyder af meget, men deres varer er væsentligt billigere end herhjemme. To tomler op herfra.

    Jeg har ikke erfaring m reklamation, da jeg har været fuld ud tilfreds med alle mine leveringer. Jeg har et pat støvler der er døde efter hårdt brug, men de er mere end 2 år gamle, så reklamationsretten er under alle omstændigheder gået tabt.


Kommentér på:
Tyske eller engelske hjemmesider med rideudstyr

Annonce