{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Ville det kunne lade sig gøre ? Helpart {{forumTopicSubject}}

Da jeg til efteråret overvejer at flytte hjemmefra og derfor også skal flytte hestene fra mine forældre er jeg begyndt at tænke meget over om jeg har råd til 2 heste..

Den ene som ville være den jeg ville "vælge" fra har jeg haft i 6år, elsker ham utrolig meget, så det at skulle sælge ham ville være vanvittig hårdt..

Så nu er jeg begyndt at tænke på om det måske kunne lade sig gøre at finde en helpart som havde ham som sin egen..

Enten hvor han stod samme sted som min egen hvor jeg så ville betale måske halvdelen af alle udgifter, men hvor det stadig var parten der havde hesten alle dage..

Eller hvor parten betaler som en låner men hvor jeg betaler forsikring evt. lidt andet men parten så næsten selv må bestemme hvor den skal stå..

Hvis det er samme sted som min anden man vælger bliver det i odense området og ellers skal han stå på fyn

Tror i det ville være muligt ?

Han er en dreng på 160cm, robust bygget men med behagelige gangarter, vallak, knap 10år, min 8årige niece kan selv ride ham, bukker kun hvis man tager ham på stubmark eller er ond ved ham/presser ham mere end han kan..
Rides han 2gange i ugen er han verdens sødeste og nemmeste hest, kan rides for løse tøjler og ben/sæde..
Har sprunget 90cm i bane, 120 i enkelt spring og 165cm i løsspring..
Har startet et par små spring og dressur stævner, han er super nem at have med overalt, både ridelejer, juleoptog og ringridning har han prøvet..

Generelt en nem dreng som man må næsten alt med bar man behandler ham ordenligt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville det kunne lade sig gøre ? Helpart
Kommentér på:
Ville det kunne lade sig gøre ? Helpart

Annonce