{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Hjælp søges til ny ridepige mor ;) {{forumTopicSubject}}

Kan nogle hjælpe mig med nogle billige riddestøvler i str 27 og en pony sadel til en shetlandspony eller en mulighed hvor på man kan påmonterer stigbølger uden sadel :)? Er lidt ny da min datter kun li er begyndt, med en shetlands hoppe her for et par dage siden :)) så håber nogle venlig sjæle vil komme med gode råd og ideer og hjælp på forhånds tusinde tak :))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges til ny ridepige mor ;)
  • #1   10. jun 2014 En pony pude/børne sadel kan du købe til omkring 700 - 1000 kr, for en ny (:
    Ved godt du skrev om en brugt, men synes ikke de så galt dyre for nye, og så følger der jo både gjord og stigbøjler/ remme med (:


  • #2   10. jun 2014 Vil ikke anbefale at ride med en gjord med stigbøjler, pga. Presset der så ikke vil blive fordelt, selvom det et barn - som ikke vejer ligeså meget. Og så tror jeg der vol være mere støtte i en sadel (:

  • #3   10. jun 2014 bare vær opmærksom på at det ikke er sikkerhedsbøjler der følger med smiley der er flere shetlændergrupper på facebook hvor der sælges udstyr og gives gode råd osv smiley

  • #4   10. jun 2014 Ih ja tusinde tak for råd det jo ikke så dyrt men vi ved ikke helt om sadel er mulighed men tænkte det måtte kunne lade sig gi sig når man kan sidde på hende smiley

  • #5   10. jun 2014 Altså vores er 83 cm høj... vi har en ponypude til hende, om den er for lang ved jeg ikke (for at være helt ærlig har jeg ikke lige tænkt over at tjekke det) men i og med at det bare er en ponypude og rytteren vejer 11 kg, så går det... men du kan se om du kan få den fra en butik hvor de vil tage den retur, hvis den er for lang, hvis du prøver den med et lagen imellem smiley

  • #6   10. jun 2014 Ja men hende her er de 96 så formoder ikke den vil blive for lang sådan en ponypude smiley

  • #7   10. jun 2014 nej, det var bare fordi du skrev at du ikke vidste om det var en mulighed, så jeg formodede det havde noget med str at gøre smiley Men måske jeg skulle spørge hvorfor du ikke ved om det er en mulighed i stedet, så kan det være at vi kan hjælpe bedre end hvad jeg prøvede på smiley

  • #8   10. jun 2014 Fordi der aldrig har været sadel på derfor formoder jeg ikke helt det er en mulighed da vi ikke har prøvet men håber da på hun kan li sadlen når vi kan sidde på hende smiley

  • #9   10. jun 2014 uha ja, det kommer jo an på hesten hvor villig den er til at acceptere det... vores lagde vi bare sadel på og spændte langsomt. Hun har aldrig sagt noget til det, de er så dejligt godmodige de shettere smiley

  • #10   10. jun 2014 Ja syns jeg os selv jeg fornemmer på hende en godmodig pige dog med en god sum stædighed en gang imellem smiley håber på jeg kan finde en billigt eller låne en først og se om hesten vil være med til det smiley

  • #11   10. jun 2014 Få en kyndig heste person til at hjælpe dig, det kan evt være en sadelmager. Det er svært og man kan hurtigt komme til at gå galt i byen mht sadler. Det er utrolig vigtigt at det passer 100% korrekt. Men vil tro du skal have en ponypude.

Kommentér på:
Hjælp søges til ny ridepige mor ;)

Annonce