{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Spændende artikler {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder ofte og kigger på net-magasiner og gamle hesteblade og tænker tit "Hvis jeg skulle skrive en artikel, hvad skulle det så handle om?"

Jeg ved det er en underlig tanke, men forestil dig at du får én chance for at skrive en artikel til et rigtigt hesteblad - hvad ville du så skrive?

Savner tit artikler om hestepleje, hvor fokuset er på ét område, f.eks. på hovene. Det er bare sådan en idé jeg altid har gået med, som jeg godt gad at skrive om hvis det var mig der fik muligheden for det en dag smiley

Hvad ville du skrive om?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spændende artikler
  • #1   17. jun 2014 Puha den er svær! Nok lidt noget som dig, men hovsundhed osv. osv.

    Men jeg ville hvis jeg var en rigtig journalist også undersøge sadlens påvirkning på ryggen, i øvelser hvor hesten er bøjet gennem hele kroppen, og én sadel på en hest i stadier hvor den både har løftet og sænket ryg smiley


  • #2   17. jun 2014 jeg ville helt klart skrive om adfærd og hestens psyke generelt og diverse problemer der opstår når ejer og hest ikke forstår hinanden. synes det er rigtig spændende! smiley

    Eller om korrekt ridning i forbindelse med udstyr, signaler og indlæring hos hesten.

    det ville nok blive nogen lange artikler smiley


  • #3   17. jun 2014 Hvis jeg skulle skrive én artikel ville den være på flere sider, fordi jeg går i dybden xD
    Det ville enten omhandle små, generelle, men gode og desværre undervurderede hverdags tips. Som hvordan man lægger et dækken på og tager det af igen. Det ville selvfølgelig ikke tage flere sider xD

    Det der ville tage flere sider, som jeg interesserer mig for ville være:

    - Sadler. Dens påvirkning på alle leder og kanter på hestens ryg. Bomløse og tilpasning mm
    - Longering
    - Klikkertræning (jeg går ikke ind for klikkertræning med den fysiske genstand. Er faktisk allerede i gang med en stor "opgave" om klikkertræning. Jeg vil gerne sætte mig ind i ting, selvom jeg ikke går ind for det. For skal jeg kunne argumentere, skal jeg kunne forstå)
    - Og trailertræning.
    Derudover interesserer jeg mig også for foder, men jeg har slet ikke nok viden om det endnu, til at jeg vil kunne skrive en artikel om det smiley


Kommentér på:
Spændende artikler

Annonce