{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommereksem
  • #1   1. jul 2014 Der findes noget grønt noget kan ik huske hvad det hedder men det virker havde en hest der var rigtig slem ramt som efter 3 mdr på det der kunne gå uden dækken. Ellers flyt hesten ud til havet det hjælper os men prøv og skriv til elin b hun ved hvad det hedder

  • #3   1. jul 2014 Okay , kunne du måske finde ud af hvad det hedder ?:)

    Den står hjemme ved os selv , så har ikke lige planer om at flytte hende ud til havet smiley


  • #5   1. jul 2014 Stutteri maunsholt - kan du finde ud af hvad det hedder ??:)

  • #8   1. jul 2014 De sælger det ved alsrideudstyr det er et kost tilskud.. du skal ik bade hesten når den står ved havet blæser det altid en smule og der ingen mitter hvilket er det hesten reagere på. Men hold den fra skov mose og søer

  • #9   1. jul 2014 Nej nej det er sammensat af tang mineral græs osv

  • #10   1. jul 2014 Super det vil jeg prøve smiley på forhånd tAk

  • Silje Hagen
    Silje Hagen Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 79
    #11   1. jul 2014 Min pony har det meget bedre, hvis hun får lidt hvidløg i foderet. Alt afhængig af hvor mange mitter der er i området, er det slet ikke nødvendigt med eksemdækken, hvis bare hun får hvidløg.


    profilbillede
  • #12   1. jul 2014 Horze sydjylland sku ha noget som virker helt vildt godt, noget med tang. Tror jeg prøver næste år, har selv en shetty med eksem.

    Men ellers vil jeg sige, brug vinteren på at oprette en god sund hud og et godt immunforsvar. Det bliver nok min strategi for den kommende sæson.


  • #13   1. jul 2014 Jeg købte forrige år en ponyhoppe der havde eksem, faktisk så slemt hun kløede hul flere steder på kroppen og hendes man var helt væk.

    Hun har fået Tecktonik ca 1 gang om mdr lige siden i marts og det fungere hun fint med, hun klør slet ikke hul mere og man er vokset pænt ud igen. For den optimale virkning skal man begynder FØR de klør sig altså omkring Marts mdr. Når det er ved at aftage kan jeg se hun begynder at klø sig men så får hun det bare igen, nogen gange går der 3 uer imellem andre gange 4 smiley

    Man giver det i en engangs-sprøjte i en stribe fra nakke til halerod. Har en veninde som havde 2 heste der også havde slem eksem, der virker det også når bare man starter det op tidligt på året.



Kommentér på:
Sommereksem

Annonce