{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baucher bid
  • #3   15. jul 2014 Jeg har købt et baucher bid til min 5 års. Godt nok i 3delt. Købte det, da jeg har redet med for stort bid, og så prøvede jeg et baucher, der gav mere ro fortil. Desuden købte jeg det fordi jeg godt kan lide tanken om at det giver et træk i nakken og i mundvigen istedetfor andre bid, der lægger pres på tungen eller i ganen

  • #4   15. jul 2014 Købte et 3-delt baucher bid igår. Og han går virkelig godt på det! Gumler lidt på det i skridt, men håber lidt på at han vænner sig til det, da det jo ligger lidt anderledes i hans mund smiley


  • #5   15. jul 2014 Rider med det på min pony.
    Har skiftet til det i går. (Gik fra et todelt "tyggebid") har redet med det før, og det har kun givet positivt tilbage!
    Det ligger roligt i munden, og gør også at man selv sidder meget roligt med hænderne.
    Jeg synes det hjælper meget hos min pony, da den er lidt stærk. Men det er ikke et hårdt bid af den grund.
    Jeg fik det anbefaldet af min underviser da det vipper i munden istedet for at "trække" og det ville gavne min pony, da den gerne vil diskuterer under ridning og derfor bliver lidt stærk smiley
    Jeg har altid et andet bid at skifte over på, da jeg har brug for at kunne skifte lidt rundt alt efter hvordan han er.


  • #6   15. jul 2014 Glemte lige at nævne at mit er 3delt da det var det billigste xD
    Og så fungere det godt på min pony, at skifte mellem 2 delt og 3 delt smiley


Kommentér på:
Baucher bid

Annonce