{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommereksem
  • #1   3. aug 2014 Flusa eller tectonik men det skal helst opstartes i foråret. Ellers dækken.

  • #2   3. aug 2014
    Eksemdækken? Burde alle eksemheste have på.


  • #3   3. aug 2014 Jeg har også en hest med sommereksem og har prøvet alt muligt - skift af foder, så nu ingen stivelse eller sukker i foderet - olie i maden med masser af omega 3,6 og 9 i - tecronik...... Intet har hjulpet udover at barberer manen og det øverste af halen af, eksemdækken og smører med noget jeg har fået af dyrlægen som skaber hudens neutral værdi i balance igen

  • #4   3. aug 2014 Dækken på og ind på stald hver nat smiley

  • #5   3. aug 2014 eksem dækken ville hjælpe meget og at studse hestens man og have noget skin healer fra blue hors til når hesten får store sår. sidste år hvor min haflinger maggie som er død nu smiley havde sommer eksem vi købte noget alovera spray til sommer eksem du kan kigge på deres hjemme side. også fik hun sådan en insekt halsbånd på og alt dette hjalp utrolig meget og hvis du har mulighed for kan du få lavet et læ skur hvor de kan gå ind det hjalp meget ved vores heste fordi at der inde blev de ikke sådan angrebet<3 jeg håber at jeg var til nogen hjælp smiley


  • #6   4. aug 2014 Jeg har godt læst at de skal gå på stald om natten, men jeg tror bare ikke det er holdbart for en islænder, som er den slags hest der går ude året rundt og egentlig også er bygget til det.
    Udover det, er Feykir ikke særlig begejstret for at stå på stald. Vi har et læskur som de bruger i stedet for stalden, selvom jeg godt ved at det ikke holder mitterne væk smiley


Kommentér på:
Sommereksem

Annonce