{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Rhinsten/swarowski {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en brugt stævnejakke, som egentligt er lidt ' nusset ' i det.
Derfor har min mor og jeg besluttet at sætte nogle få rhinsten/swarowski på, bare for at pifte den op. Dette bliver der hvor lommerne på jakken starter, da der sidder en tråd (der muligvis engang har været sølv??).

Men vi er lidt i tvivl om hvor store de sten skal være, da vi ikke kan købe i butik.
Hvad har i af erfaringer? Og kan i eventuelt komme med nogle hjemmesider hvor der er rhinsten/swarowski med 'regnbue' farver, og ikke bare klar.
Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rhinsten/swarowski
  • #1   16. aug 2014 Jeg sælger Rhinsten, se evt min side på Facebook "Pimp My Horse - Pandebånd" smiley jeg vil anbefale 4 mm eller 5 mm til stævnejakke

  • #2   16. aug 2014 hvilken str sten er meget smag og behag, jeg bruger for det meste SS10 og SS16
    Der er forskellige kvaliteter af sten, economy, DMC/Preciosa og Swarovski, og der er rigtig rigtig mange farver.. Mon ikke du tænker på Crystal AB, da man i nogle kvaliteter faktisk kan få en farve som hedder Rainbow


  • #3   16. aug 2014 og nu da det er til en stævnejakke, så kunne det være smart med hotfix sten, da der er lim på dem, og de derved bare skal varmes.
    Hotfix kan bruges på alle overflader som kan suge limen, læder ol da skal man bruge lim. Man kan bruge et hotfix jern, eller et gammelt strygejern. Det er bare lidt mere bøvlet, men super når man bruger folie og laver motiver. og så skal man ikk bruge det til andet bagefter da der godt kan komme limrester på strygejernet.


  • #4   29. aug 2014 Prøv at se her: http://elite-creations.dk
    Der kan du få det hele med hotfix. Også farven Rainbow i DMC
    Og lige nu er der gigant tilbud på Swarovski i alle farver smiley


Kommentér på:
Rhinsten/swarowski

Annonce