{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Facebook og bud? {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvordan styrer man hvis man har sat noget til salg på facebook med en luk. tid for eks. kl 20 og der er flere bud og der kommer en meget sent og der står kl 20 på face og pågældene påstår den er afsendt før kl 20, har man en chance for at tjekke senkunder? tænker hvis nu den er kommet ind kl 19.59.55 kan man så tjekke det på nogen måder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Facebook og bud?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   23. aug 2014 Hvis den er sendt 19:59, så står der 19:59 - altså før 20:00.

  • #3   23. aug 2014 ok var lige ved at blive i tvivl om der var sekund registrering, der var nogen der var ved at sige til mig at kan kunne se sekunderne 24 timer efter bud var indgået:(
    for eks. på QXL der er det jo på sekunder.


  • #4   23. aug 2014 Det kan godt være at hun har sendt buddet 19:59, men hvis der fx. Har været dårligt net, kan det godt være det først er kommet 20:00 smiley

  • #5   23. aug 2014 Ellers er der rigtig mange der gør det at en auktion slutter fx kl. 20, eller til 5 min efter sidste bud er givet. Dette giver større mulighed for at undgå det du nævner, men det giver også dig som sælger sikkerhed for at du får det højeste beløb - hvilket jo ikke skal være en hemmelighed, det er det man går efter smiley

  • #6   24. aug 2014 Som Nikita b siger, så er den bedste måde at lave luk på en auktion at sige et tidspunkt + 5 min. Så hvis der kommer et bud kl 19:58, så kører auktionen til 20:03 osv

Kommentér på:
Facebook og bud?

Annonce